أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۲۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۵
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از کشف ۱۵میلیون تن لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و همچنین کشف۸۰ میلیون نخ سیگار قاچاق خبرداد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علیرضا جمشیدی در خصوص مبارزه با قاچاق در انبارهای حاشیه شهرها گفت: در چهار هزار انباری که مورد شناسایی قرار گرفت، ۸۰میلیون نخ سیگار قاچاق، ۱۵تن لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و همچنین ۱۰ میلیون داروی تقلبی قاچاق شناسی شد.

وی از ورود تعزیرات به سطح عرضه خبرداد و افزود: در سطح عرضه با همکاری صنوف با قاچاق فعالیت می کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به این سوال که برخی نسبت به ورود اصناف به جای تعزیرات انتقاداتی دارند، سهم اصناف بیشتر از تعزیرات است؟ گفت: جایگاه قانونی صنوف در این راستا مطرح است و قصد سازمان تعزیرات حکومتی این است که نظارت صنوف با کمترین چالش و بیشترین همکاری دنبال شود.

حبس در انتظار قاچاقیان


جمشیدی در ادامه و درخصوص بازدارنده بودن جریمه های مرتبط با قاچاق گفت: جریمه ها کاملا بازدارنده است به طوری که حبس، جزای نقدی و تعطیلی مراکز اقتصادی قاچاقیان و همچنین مسدود کردن حساب ها و عملیات های بانکی و اعمال برخی محدودیت های دیگر به عنوان جریمه مطرح است.

وی در پاسخ به این سوال که سامانه تلفنی دسترسی به تعزیرات، سامانه ۱۳۵ چه زمانی رونمایی می شود؟ گفت: ظرف ۳هفته آینده امیدواریم این سامانه تلفنی رونمایی و فعال شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
پس اعدام چه می شود؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها