کد خبر: ۴۰۱۴۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۵ آبان ۱۳۹۵


نفوذ سیاسی و فکری در مسئولان تصمیم گیر ، در طول سالیان و از طریق مشاوران معلوم الحالشان صورت می گیرد

اندر احوالات مشاورین خودباخته آقای روحانی
 
به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
۵
۰
ایا این خزعبلات را این مردک یعنی سریع القلم گفته . این نادان نمیداند دلیل عقب افتادگی مملکت ما ادمهای بی هویت غرب پرستی مانند او هستند که اگر پیراهنشان را بالا بزنی ارم USA را خواهی دید و یا نادانانی دیگر که مثالشان و عقلشان در حد ابگوشت بزباش است و ایمان ندارند که با تکیه به خداوند میتوان هر کاری کرد . اینها به دلیل خوردن مال حرام به جمود فکری دچار شده و به ظاهر خدا را عبادت میکنند اما شیطان درونشان را میپرستند .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
درسته ، عقب ماندگی مادی علتش وجود همین احمق ها ست و دزد ها و نجومی بگیر ها که کارشان از تولید لولهنگ گذشته حالا از ساخت سنگ دستشویی هم عاجز مانده اند ، مشکل خودشان است ، به کوری چشم معاندان ایران پیشرفته و قدرتمند و شریف خواهد شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
تکرارش خیلی خوب است باید خوب چنین خبری دیده شود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
خود باخته چه عزض کنم ُ تیشه برداشته به ریشه نظام جمهوری اسلامی داره می زنه . وامصیبتا . امریکا پرست برو تا ابد در امریکای خبیث جنایتکار خون آشام تروریست داعش پرست زندگی کن و لذت ببر برو تو اون خراب شده زندگی کن ُ اینجا چی می خوای از جون ملت و نظام .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
بی نهایت ننگ و نفرین و لعنت خدای مهربان بر اون رشد و توسعه اقتصادی که منظور توی خودباخته هست . ما با اقتصاد مقاومتی و جوانان پاک و باعرضه خودمان و ..... به پیشترفت واقعی و حقیقی و کارآمد رسیده ایم تا حدی و انشاء الله خواهیم رسید و کشور خودمون رو هم از شر امریکای جنایتکار و اتحادیه اروپای جنایتکار و امثال تو و ... درامان نگاه خواهیم داشت .
پاسخ
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
از این مشاور ها ریخته تو ایران. قصور این سریع القلم چیه. اون کسی که بیسواده و حتی بلدنیست مشاورش رو چطور انتخاب کنه مقصره. مااگه بایدازاسلام دست می کشیدیم در دوره پهلوی ها مسئولین و مدیران پهلوی که دست کشیده بودن از اسلام و در غرب هضم شده بودند چرا پیشرفت نکردیم. مستشاران امریکایی که رفتند همه عزاگرفته بودند. حیف جوون های این مملکت که همه کا ازشون برمیاد اما به گیراین دولت بااین مشاورهای خودباخته اش افتادند.البته خودشون این دولت رو اوردن سرکار پس از ماست که بر ماست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها