کد خبر: ۴۰۱۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
موضوع تملك دامین‌های شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از سوی افراد سودجو، همواره معضلی بوده كه كاربران را سردرگم كرده است.
باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی، موضوع تملك دامین‌های شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از سوی افراد سودجو، همواره معضلی بوده كه كاربران را سردرگم كرده است.
معمولاً خرید دامین‌های همنام با اسامی شخصیت‌های حقوقی، با سه هدف اصلی صورت می‌گیرد: فروش دامین‌ها با قیمت‌هایی غیرمنصفانه و بالا به افرادی كه خواهان دامین‌ها هستند؛ سواستفاده از دامین مورد نظر برای بالا بردن آمار سایت مالك دامین و یا انتشار مطالب تخریبی علیه شخصیت مورد نظر.

بررسی مالكیت دامین Khamenei.net كاربران را به نتایج عجیبی می‌رساند و در حالی كه مالكیت آن با پوشش یك پروفایل غیرواقعی مخفی شده است، وارد كردن این آدرس بر روی مرورگر، كاربر را به سایت فرد دیگری ارجاع می‌دهد و این فرد كسی نیست جز محسن رفیق دوست!

اینكه گردانندگان سایت رفیق دوست دقیقاً با كدامیك از اهداف بالا سایت Khamenei.net را به سایت وی ارجاع (ریدایركت) داده‌اند چندان مشخص نیست اما هرچه باشد امری است كه به هیچ عنوان قابل قبول و شایسته نیست و مبتنی بر حقوق كاربران اینترنت نیز نمی‌باشد.

گفتنی است؛ به رغم همه ترفندهای به كار گرفته شده از سوی گردانندگان سایت رفیق‌دوست، رتبه جهانی سایت وی بالای 6 میلیون است كه نشان‌دهنده عدم موفقیت گردانندگان سایت در جذب مخاطب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها