کد خبر: ۴۰۱۶۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
استقلال اهواز نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی و به نوعی همه‌ کاره تیم محمد ملکی مالک باشگاه است که تنها مانده و با جیب خالی می خواهد تیمداری کند.
به گزارش پایگاه 598، حدود دو هفته قبل مدیران تیم بحران زده فوتبال استقلال‌اهواز ابراهیم تهامی سرمربی خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار و امیر رضاییان را جایگزین وی کردند اما او هم بعد از تنها دو هفته از سمت خود استعفا کرد و از این تیم جدا شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تنها 13 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول  می‌گذرد این سومین سرمربی استقلال اهواز در این فصل بود که از سمت خود استعفا کرده یا برکنار شده است. نکته جالب دیگر در مورد این تیم این است که کارون یعقوبی‌نژاد مدیرعامل استقلال هم از سمت خود استعفا کرده و به هیچ عنوان حاضر به بازگشت به باشگاه نیست. حالا استقلال اهواز نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی و به نوعی همه‌ کاره تیم محمد ملکی مالک باشگاه است که تنها مانده و با جیب خالی می خواهد تیمداری کند.
 
باید دید با این شرایط سرنوشت تیمی که تا چند سال پیش در لیگ برتر حضور داشت چه خواهد شد و چرا فدراسیون برای ورود چنین افرادی که توانایی کافی هزینه کردن در فوتبال را ندارند، اجازه تیمداری می دهد و بعد از مدتی میلیاردها بدهی برجا گذاشته و ناپدید می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها