يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۷۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۷ آبان ۱۳۹۵
سفر پرسپولیس به کشور آمریکا لغو شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، سفر پرسپولیس به آمریکا، لغو شده و سرخپوشان بر خلاف برنامه قبلی در این کشور اردو نمی‌زنند. پیشنهاد سفر پرسپولیس به ایالات متحده، مدتی قبل از جانب آمریکایی مطرح شد و حسین کلانی، رابط بین دو طرف بود. زمان اولیه‌ای که برای برگزاری این اردو مشخص شده بود، خیلی زود رد شد و در نهایت دو طرف توافق کردند بهار سال آینده پرسپولیس به آمریکا سفر کند. سفری که انتخاب دونالد ترامپ در آمریکا، باعث لغو آن شده است.

حسین کلانی که نقش زیادی در این ماجرا داشت، گفته دعوت از پرسپولیس کار دموکرات‌ها بوده و بار روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، موانع زیاد سفر باعث می‌شود از آن صرف نظر کنند: «فکر می کنم سفر منتفی شده باشد. چون افرادی که به دنبال انجام مسابقه دوستانه بودند جزو دموکرات ها محسوب می شدند. حالا جمهوری خواهان بر سر کار آمدند. به هر حال  آنچه مسلم است آن‌ها خیلی دوست داشتند یکی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای انجام بازی دوستانه سفری به کشورشان داشته باشند.»

زمانی که آمریکایی‌ها از پرسپولیس دعوت کردند، خودشان هم انتظار نداشتند هیلاری کلینتون رای نیاورد و ترامپ رئیس جمهور آن‌ها شود. قرار بود سفر پرسپولیس به ایالات متحده، شروعی برای برقراری روابط ورزشی بین باشگاه‌های دو کشور باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سينا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
بخت برگشته هاي پرسپوليسي....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها