أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۷۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۷ آبان ۱۳۹۵
استقلال فردا در حالی باید به مصاف صبای قم برود که برای اولین بار طی سالهای اخیر منصور پورحیدری را در اختیار ندارد. این بازی مطمئنا از لحاظ احساسی هم برای هواداران و هم برای کادر فنی و بازیکنان آبی پوش حائز اهمیت خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، مرحله یک هشتم جام حذفی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می شود. در این مرحله بسیاری از تیم‌های مدعی لیگ برتر حضور ندارند. حذف پرسپولیس در مرحله یک سی و دوم مقابل قشقایی شیراز بزرگترین شگفتی این دوره از رقابت‌های جام حذفی بود. اگر سرخپوشان حذف نشده بودند روز جمعه شاهد بازی تراکتورسازی و پرسپولیس بودیم اما اکنون به جای این نبرد بزرگ شاهد زور آزمایی تیم دسته دومی برق جدید شیراز با تراکتورسازان خواهیم بود. پیکان، استقلال خوزستان، پدیده از دیگر تیم‌های لیگ برتری حذف شده هستند. با این شرایط از جمع 8 مسابقه این مرحله فقط شاهد نبرد دو بازی با حضور تیم‌های لیگ برتری هستیم و در دیدارهای دیگر حریفانی از لیگ‌های پایین‌تر به مصاف تیم‌های لیگ برتری می‌روند.

استقلال - صبای قم؛ بدون پورحیدری
یکی از جذاب‌ترین مسابقه‌های این مرحله نبرد آبی‌پوشان تهرانی با صبای قم است. روی کاغذ استقلال شانس زیادی برای پیروزی در این بازی دارد با این حال وضعیت آبی‌پوشان خیلی ایده‌آل نیست. استقلال لشگری از مصدومان  را دارد. کاوه رضایی جدیدترین مصدوم آبی‌پوشان است. وریا غفوری هم بعید است که در این بازی حضور داشته باشد. به جز آنها، خسرو حیدری و رابسون هم در این هفته دچار مصدومیتی شده‌اند و شاید مقابل صبا غایب باشند. صبای قم هم با چهره‌های سابق استقلالی می‌آیند. هاشم بیک‌زاده، رضا عنایتی با سرمربیگری صمد مرفای مقابل تیم سابق خود صف آرایی می‌کنند. برنده این مسابقه در مرحله یک چهارم به مصاف برنده بازی نفت تهران و شهرداری فومن خواهد رفت. شاگردان منصوریان اگر قهرمانی می‌خواهند باید از سد یاران صمد مرفاوی عبور کنند. این نخستین بازی استقلال بعد از درگذشت منصور پورحیدری است.

ذوب آهن - ماشین سازی؛ شگفتی شاگردان خطیبی؟
در این مسابقه هم شاهد نبرد دو تیم لیگ برتری هستیم. ذوب آهن قهرمان دو دوره متوالی جام حذفی به مصاف تیم بحران زده ماشین‌سازی می‌رود.تیمی که در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد با این حال رسول خطیبی مدعی شده که تیم ماشین‌سازی دست پر از اصفهان به تبریز برمی‌گردد که معنای این جمله حذف ذوب آهن است. ذوبی‌ها اما حریفی قدرتمند هستند که به خوبی قواعد بازی در جام حذفی را بلدند و بعید است که رسول خطیبی بتواند یک شگفتی دیگر را در جام حذفی رقم بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها