کد خبر: ۴۰۱۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۹ آبان ۱۳۹۵
فایل‌های PDF یکی از محبوب‌ترین فایل‌ها برای مطالعه یا ویرایش اسناد هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران: فایل‌های PDF یکی از محبوب‌ترین فایل‌ها برای مطالعه یا ویرایش اسناد هستند. اگر با فایل‌های PDF زیاد سر و کار دارید و زمانی که رایانه شخصی در دسترس شما نیست هم مجبورید از طریق تبلت یا گوشی هوشمند فایل‌های PDF گوناگونی را مطالعه کنید، پس باید به برنامه‌های حرفه‌ای در این زمینه دسترسی داشته باشید.
 
اگراز بهترین اپلیکیشن در این زمینه که Adobe Acrobat Reader است فاکتور بگیریم، اپلیکیشن‌های حرفه‌ای‌تری هم برای مطالعه فایل PDF روی گوشی و تبلت وجود دارد. یکی از این اپلیکیشن‌ها Foxit MobilePDF است. برنامه‌ای که برای کاربران هر سه سیستم عامل اندروید، ویندوزفون و ios قابل استفاده است.  Foxit یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین برنامه‌ها برای ایجاد، ویرایش و مدیریت فایل‎‌های PDF از طریق موبایل و تبلت است. از جمله برتری‌های این برنامه نسبت به برنامه‌های مشابه، سرعت بالای کار و مطالعه با آن است. با Foxit براحتی می‌توانید مطالعه کنید، روی متن امکان حاشیه‌نویسی داشته باشید، ‌آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از دسترسی دیگران به فایل‌های PDF خود، روی آنها قفل‌ بگذارید.
 
ذخیره‌ سازی، هایلایت کردن بخش‌های مهم متن، ‌روخوانی متن، پشتیبانی برنامه از دیکشنری‌، دسترسی به ابزارهای ویرایشی متنوع و... از دیگر امکانات Foxit است. Foxit MobilePDF را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ سیستم‌ عامل گوشی خود دریافت کنید.
 
اما یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای مطالعه و ویرایش فایل‌های  پی‌دی اف، WPS Office است. برنامه‌ای که علاوه بر مطالعه و مدیریت فایل PDF امکان ویرایش دیگر فایل‌های مایکروسافت آفیس مانند WORD، EXEL و پاورپوینت را نیز به کاربران می‌دهد. اما قابلیت مهم و کاربردی آن، پشتیبانی از زبان فارسی است. با کمک این برنامه می‌توانید فایل‌های مایکروسافت آفیس خود را همان طور که در رایانه به آن دسترسی دارید، ویرایش و مدیریت کنید. به اشتراک‌گذاری آسان فایل‌های ساخته شده از طریق Wifi با دستگاه‌های دیگر، امکان اتصال به سرویس‌های ابری، قابلیت Auto-Save برای ذخیره‌سازی خودکار فرایندها، پشتیبانی از میانبرهای کیبورد نظیر Ctrl+C و Ctrl+P، امکان رمزنگاری اسناد و... از امکانات اصلی این برنامه است. WPS به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها