کد خبر: ۴۰۲۳۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۲ آذر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، ترکش‌های دیدار استقلال و صبا همچنان ادامه دار است و به کادر فنی دو تیم می‌خورد.
به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته علی چینی در حمایت از منصوریان به شدت به ساکت الهامی تاخت و مدعی شد الهامی نباید در مورد استقلال حرف بزند.
حالا ساکت الهامی که خودش زمانی در استقلال همکار مرحوم حجازی بود گفت:  همین استقلالی که منصوریان سرمربی‌اش است شاهد خواهد بود که من در کنار اسطوره‌های این باشگاه مثل جباری، منتظری، مجیدی، فکری، نوازی و همین مهدی رحمتی کار کرده‌ام و نمی‌دانستم علی چینی هم اسطوره استقلال است! او گفته من باید در مورد شهاب زنجان صحبت کنم و همین جا می‌گویم که افتخار می‌کنم که در چنین تیمی کار کردم. من در آن تیم کار کردم اما به علی چینی در زنجان تیم نخواهند داد. زمانی که من دستیار مرحوم حجازی بزرگ بودم علی چینی در مدرسه فوتبال مرحوم حجازی زیر نظر آتیلا فرزند ارشد ناصرخان نفر چهارم کادر مدرسه فوتبال بود. من برای آتیلای عزیز احترام زیادی قائلم و امیدوارم از حرف من سوءبرداشت نداشته باشد اما این را گفتم که امثال آقایان بدانند رزومه هر کسی چیست.
وی افزود:آقایی که خودش را استقلالی می‌داند و دوست دارد همه از او به عنوان اسطوره نام ببرند لطفا یک بار روی نیمکت بنشیند تا ما او را ببینیم! من هر چه در ورزشگاه گشتم این آقا را روی نیمکت ندیدم. باور کنید من تأثیرگذاری لیدرهای استقلال را بیشتر از این آقا می‌دانم. آنها در ورزشگاه کل مردم را هدایت می‌کنند ولی این آقا روی نیمکت ننشسته این همه ادعا دارد. از قول من بنویسید قصد توهین به علی منصوریان را ندارم و بعد از بازی هم به عنوان اولین نفر به استقلالی‌ها تبریک گفتم. حتی از مهدی رحمتی حمایت کردم و گفتم رحمتی یک پنالتی از تیم ما گرفت. آیا این همه پنالتی که شب گذشته نشان داد صالحی راهش را به رحمتی نشان داده بود؟ یا مثلا این آقا ادعا کرده که حامد لک مقصر است. آیا دروازه‌بان ما به سکوها گفت که فحاشی کنید تا دستش را روی گوشش ببرد؟ این حرف‌ها کمکی نمی‌کند ولی من جواب دادم که دوستان فکر نکنند ما حرفی نداریم.مجبور شدم این حرف‌ها را بزنم چون بعضی مواقع انشان باید از خودش دفاع کند. همین حالا هم تأکید می‌کنم از بازی استقلال با صبا به این طرف آرزوی قلبی من قهرمانی استقلال است.می‌توانید از رحمتی بپرسید ما چگونه با هم ارتباط داریم یا از روزبه چشمی و فرشید باقری سوال کنید. این دو نفر در ابتدای فصل پارسال و امسال از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتند ولی وقتی از ما مشاوره گرفتند اولین چیزی که گفتم این بود که استقلال را انتخاب کنند. من نمی‌دانستم وقتی بخواهم در مورد استقلال حرف بزنم باید از علی چینی که مجبورم اسمش را بیاورم اجازه بگیرم. آن زمانی که این آقا نبود من در 26 سالگی دستیار خدابیامرز حجازی بودم و هیچ وقت به فکر زد و بند کردن برای گرفتن تیم نبودم. فقط تعجب می‌کنم آیا کسانی که از استقلال رفته‌اند حق ندارند حرف بزنند؟ آیا شاهرخ بیانی، رضا رجبی و خیلی‌های دیگر استقلالی نیستند؟ شنیدم این آقا مدعی شده که من دستیار مرفاوی هستم. معلوم است که به این دستیاری افتخار می‌کنم و اگر مرفاوی را قبول نداشتم که دستیارش نمی‌شدم. من از خیلی از مربیان خیلی چیزها یاد گرفتم و یک روز هم نوبت من می‌شود ولی با زیرآب زدن به دنبال نشستن روی نیمکت تیمی نیستم و این‌ها برای من افتخار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها