کد خبر: ۴۰۶۳۵۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۰۵ دی ۱۳۹۵
نیروهای امنیتی عربستان سعودی پس از دریافت شکایت از سوی یک شهروند، نمایشگاه فروش عروسک های شیطان پرستان را تعطیل و کلیه عروسک ها و نمادهای شیطان پرستی را ضبط کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، به نوشته پایگاه اینترنتی "سبق" عربستان، "فواز المیمان" سخنگوی رسمی پلیس منطقه ریاض در این باره گفت: پلیس پس از بررسی در پایگاههای اینترنتی، از صحت خبری تحت عنوان "تأکید یک شهروند بر برگزاری نمایشگاه عروسک ها و نمادهای شیطان پرستی در فروشگاه مشهوری در ریاض" اطمینان پیدا کرد.

المیمان افزود: بخش های ذیربط در اداره آگاهی و تحقیقات جنایی مأمور انجام تحقیقات درباره موضوع فوق و اطمینان درباره صحت خبر مذکور شدند و پس از انجام اقدامات لازم، محل نمایشگاه کشف و مورد بررسی قرار گرفت و پس از انجام بازرسی، صحت وجود عروسک ها و نمادهای شیطان پرستی تأیید شد و نیروهای امنیتی اقدام به ضبط نمادهای مذکور نمودند.

سخنگوی پلیس ریاض افزود: برگزار کننده این نمایشگاه در بازجویی ها اعتراف کرد عروسک های مذکور را از یک کشور آسیایی وارد و برای فروش در نمایشگاهش عرضه می کند. پس از آن عروسک ها و نمادهای کشف شده، توسط پلیس ضبط و پرونده آن برای بررسی به اداره تحقیقات و دادستانی منطقه ریاض ارجاع داده شد.

یادآور می شود وارد کردن و عرضه هر گونه نشانه و کتاب یا نوشته غیر اسلامی و حتی اسلامیِ برخلاف برداشت آل سعود از اسلام در عربستان ممنوع است.

عروسک‌های شیطان‌پرستی در عربستان +عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها