أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۱۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
هفت صبح: "احسان علیخانی" که به خاطر اجرای متفاوتش در برنامه «ماه عسل»، چند سالی است برای همه مخاطبان به پای ثابت ماه رمضان تبدیل شده و بدون حضورش انگار یک پای مراسم پیش از افطار این ماه می لنگد. امسال بعد از بازگشتش به آن برنامه جذاب و پر مخاطب رمضانی قرار است در ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه دو هم به عنوان مجری ظاهر شود.



علیخانی، دو سال پیش بعد از اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو 89 برای شبکه سه، از اجرای «ماه عسل» آن سال هم باز ماند و نوروز سال 90 هم فقط برای هموطنان خارج از کشور در شبکه جام جم برنامه اجرا کرد. او بعد از تکذیب اخبار منتشر شده درباره ورودش به عرصه بازیگری و بازی اش در فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» پوران درخشنده، برای اثبات علاقه صرفش به مجری گری، امسال به شبکه دو می آید تا تحویل سال 1391 با اجرای او همراه شود. شبکه سه هم تصمیم دارد فرزاد حسنی را برای این ویژه برنامه دعوت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها