کد خبر: ۴۰۷۵۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۲ دی ۱۳۹۵
حمید رسایی مطرح کرد؛
حجت الاسلام حمید رسایی فعال سیاسی و رسانه‌ای کشور در کانال تلگرامی خود نوشت: واقعیت این است که این فضاسازی بیش از آن که با هدف تخریب این طلبه کوچک باشد، برای تخفیف یوم الله 9 دی بود. اما به لطف الهی پس از هفت سال، شاهدیم که یوم الله 9 دی همچنان بزرگ داشته می شود و روزی پرده نفاق را به صورت کامل، کنار خواهدزد.
به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی در کانال تلگرامی خود توضیحاتی در مورد سفر به اصفهان و حواشی آن نوشت:
امسال فرصتی فراهم شد تا دو روز (پنجشنبه و جمعه) مصادف با ایام یوم الله 9 دی در چند شهر استان اصفهان باشم. با برنامه ریزی خوبی که دوستانمان انجام داده بودند، طی دو روز، توانستم هفت نشست بصیرتی در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، خمینی شهر، فولادشهر و شاهین شهر داشته باشم که از حق نگذریم استقبال گرم مردم و شعارهایی که سر می دادند و سئوالاتی که مطرح می کردند، حکایت از این می کرد که خواص به جلسات بصیرتی نیاز دارند نه مردم!

تمام این مراسم ها _ به جز برنامه ای که در جمع اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان قرار بود برگزار شود _ عمومی و در ساعت های مختلف بود. اولین برنامه که در جمع محدود اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان باید برگزار می شد، به دلیل تاخیر زیاد بنده، برگزار نشد و خیلی مختصر بود اما وقتی برای نماز در مسجد دانشگاه حضور یافتم با اصرار دانشجویان و اساتید حاضر در مسجد (حدود 100 نفر) ، در باره 9 دی صحبت کردم.

به دلیل اینکه مراسم از قبل پیش بینی نشده بود، مسئولان فرهنگی دانشگاه، تریبون مسجد را هم در اختیارمان نگذاشتند. ظاهرا یکی از دانشجویان حاضر در مسجد، از فاصله دور از این جلسه غیر رسمی تصویری گرفته و آن را در اختیار کانال تلگرامی یک جریان سیاسی گذاشته بود. این تصویر بلافاصله در کانال های طرفدار دولت و ضد انقلابی مثل مملکته، دموکراسی، اصلاحات نیوز، آمدنیوز، توئیتر فارسی، هواداران روحانی، خبر فوری و ... با این زیرنویس که «مراسم 9دی با سخنرانی رسایی در میان خیل عظیم جمعیت در دانشگاه صنعتی اصفهان» منتشر شد.

واقعیت این است که این فضاسازی بیش از آن که با هدف تخریب این طلبه کوچک باشد، برای تخفیف یوم الله 9 دی بود. اما به لطف الهی پس از هفت سال، شاهدیم که یوم الله 9 دی همچنان بزرگ داشته می شود و روزی پرده نفاق را به صورت کامل، کنار خواهد زد.

گزارش تصویری زیر از مراسم های برگزار شده در این چند روز را تقدیمتان می کنم:

































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
۰
۰
مراسم دیگرهم بهترنبوده .جالبه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
۰
۰
تو هر مسجدی بری چند نفری بالاخره هستن برای نماز .لازم نبود اینقدر هزینه کنن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها