کد خبر: ۴۰۷۵۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۲ دی ۱۳۹۵
جنگ و ناامنی در طول تاریخ برای مردم جهان ارمغانی جز درد و کشتار نداشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بروز جنگ‌های سیاسی و داخلی در کشورهای مختلف جهان در طول تاریخ پیامدهای زیادی را برای مردم بی‌گناه در پی داشته است. گرسنگی، قحطی و کمبود دارو سبب مرگ تعداد زیادی از زنان، کودکان و غیر نظامیان شده است. در سال 1920 که روسیه شاهد جنگ‌های سنگین و قدرت‌طلبانه بود مردم بی‌دفاع جز آوارگی هدیه‌ای نصیبشان نشد.
 
همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید ارمغان جنگ در روسیه برای مردم فاجعه‌بار بوده است. مردم در این تصاویر برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ کودکان و انسان‌های ضعیف‌تر را می‌خوردند.











نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۱۸:۵۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
۰
۰
همیشه غربیها تلاش می کنند تصویری مخوف از کشورهای متخاصم خود نظیر روسیه و کره شمالی نشان دهند. اما نمی گویند اگر در آن کشور در برخی موارد نادر به دلیل گرسنگی و فحطی آدمخواری رخ داده اما در کشورهای سرمایه داری و مرفه مانند آلمان و آمریکا و ژاپن و یا دوستان آمریکا مانند تایلند. الان موارد آدمخواری از روی شکم سیری و به خاطر سادیسم جنسی رخ می دهد. اما بلافاصله بایکوت خبری شده و از یادها می رود. شما هیج وقت نمی بینید مجددات رسانه ها تصویر زامبی آمریکایی در خال حمله به یک مرد بدبخت و خوردن صورت او را نشان دهند. اما هر سال چند بار تصاویر آدمخواری صد سال قبل روسیه را می گذارند که بگویند ایهاالناس روسها آدمخوارند!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
۰
۰
عکس ها چقدر صحت دارد ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها