کد خبر: ۴۰۷۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
عضو کمیسیون قضائی مجلس با بیان اینکه حجت‌الاسلام اژه‌ی با سابقه روشن و درخشانی که در برخورد با مفاسد دارد، مورد حمایت مردم و مجلس است، گفت که برخورد دستگاه قضائی با عاملان فساد اخیر حاکی از عزم جدی نظام برای برخورد با فساد است.

حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری دادگاه فساد بزرگ در هفته آینده گفت: اصل وجود فساد در یک نظام و کشور نمی‌تواند موجب بی‌اعتمادی مردم به مسئولان شود اما آنچه می‌تواند موجب بی‌اعتمادی شود، عدم برخورد با فاسدان است.

 

وی با اشاره به فساد بانکی اخیر، افزود: بعد از افشاگری رسانه‌ها انقلابی درباره فساد بانکی مردم نسبت به چگونگی برخورد با مفسدان نگران بودند اما به محض اینکه آیت‌الله لاریجانی، حجت‌الاسلام اژه‌ای را مسئول رسیدگی به این پرونده کرد مردم و همه دلسوزان انقلاب از اینکه برخود قاطعی با مفسدان خواهد شد، اطمینان پیدا کردند.

 

عضو کمیسیون قضائی مجلس با بیان اینکه حجت‌الاسلام اژه‌ای قاضی با سابقه و مجربی است که به هیچ عنوان از حقوق مردم عدول نمی‌کند، گفت: مجلس همراه با آحاد ملت ایران از قاضی‌اژه‌‌ای حمایت خواهد کرد چرا که ایشان پرونده روشنی و درخشانی در برخورد با مفاسد اقتصادی دارد.

 

غضنفر آبادی با بیان اینکه حجت‌الاسلام اژه‌ای حق مردم از مفسدان خواهد گرفت، افزود: یقین داریم که برخورد قاضی‌ اژه‌ای با مجرمان پرونده فساد بانکی اخیر به افتخارات انقلاب اسلامی در برخورد با مفاسد اضافه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها