أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۸۵۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۱ دی ۱۳۹۵
سه نفر از سرکردگان داعش در شهر موصل در شمال عراق در حملات هوایی کشته شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «عدی محمد» از افسران ارتش عراق امروز سه‌شنبه گفت که یک هواپیمای نیروی هوایی این کشور دیروز دوشنبه مقری از گروه تروریستی داعش را در موصل بمباران کرد.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «رووداو» عراق،‌ این افسر ارتش عراق در جمع خبرنگاران گفت که مقر بمباران شده در «حی الحدباء» در بخش غربی شهر موصل بود.

«احمد العجمی» (ملیت عربی اما غیر عراقی) مسئول «جیش الخلافة»، «محمود الخاتونی» (عراقی) مسئول انتحاری‌های داعش و «حازم العکیدی» (عراقی) مسئول نظامی داعش، سه نفری بودند که در این بمباران کشته شدند.

طبق گفته این افسر عراقی، نیروهای امنیتی از طریق منابع اطلاعاتی خود از کشته شدن این سه نفر اطمینان حاصل کرده‌اند.

همزمان، فرماندهی عملیات مشترک وابسته به ارتش عراق، دوشنبه‌شب نیز اعلام کرد که اهدافی از داعش را در شهر موصل در حملات هوایی منهدم کرده است.

طبق این خبر، انهدام کارگاه بمب‌گذاری خودروها در الرشیدیه در شرق رود دجله و یک کارگاه دیگر در شریخان علیا در شمال غرب موصل از جمله این اهداف بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها