کد خبر: ۴۰۹۳۲۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۲۸ دی ۱۳۹۵
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اعتقاد دارد كه فوتبال خوزستان خدمت زيادي به فوتبال ايران ارائه كرده است.

به گزارش پایگاه 598، تسنيم نوشت: برانكو ايوانكوويچ در نشست خبري پيش از ديدار تيمش با فولاد خوزستان اظهار داشت: قبل از هر چيز بايد به تيم فولاد تبريك بگويم و همين‌طور به فوتبال خوزستان كه خدمات زيادي به فوتبال ايران ارائه كرده است.

وي افزود: از زماني كه من فوتبال ايران را دنبال مي‌كنم، به نظرم فولاد بيش از تمام تيم‌هاي ديگر ايران به گسترش فوتبال كشور خدمت كرده است. از زماني كه من به ايران آمدم از تلاش فولادي‌ها براي بقا تا تيمي كه چند بار در ايران قهرماني كسب كرده است و بهترين آكادمي فوتبال را دارد، شاهد بوده‌ام.

اين مربي كروات در ادامه خاطر نشان كرد: باشگاه فولاد شرايط عالي را براي كار فراهم كرده است و تعداد زيادي از بازيكنانش را به تيم ملي ايران هديه كرده است. آخرين فعاليت اين باشگاه هم ورزشگاهي است كه ساخته‌اند. همه اينها نتايج كار تيم‌هاي خوزستاني مانند اسقللال خوزستان، استقلال اهواز، صنعت نفت و به خصوص فولاد است كه بايد بابت اين تلاش به آنها تبريك بگويم. آنها بهره زيادي به فوتبال ايران رسانده‌اند.

سرمربي تيم پرسپوليس يادآور شد: شما خودتان از سابقه رقابت پرسپوليس و فولاد خبر داريد كه نتايج رقابت آن هم نامعلوم بوده است و در سال‌هاي اخير هم نتايج فولاد در بازي‌هاي رو در روبه بهتر بوده است. پس از سال‌ها يك مربي بومي به نام نعيم سعداوي روي نيمكت فولاد نشسته است. او زماني بازيكن پرسپوليس بوده، اما فردا تلاش مي‌كند تا براي تيم خودش بهترين نتيجه را بگيرد. به نظرم فولاد در حال بازگشت به سبك سنتي فوتبال در خوزستان است و علي‌رغم تغييرات زيادي كه در اين تيم به وجود آمده، اما نتايج خوبي هم گرفته است.

وي تصريح كرد: فردا انتظار يك بازي زيبا را داريم كه نتيجه آن نامعلوم است، اما بسيار زيبا خواهد بود. هر دو تيم تلاش خود را خواهند كرد تا بهترين نتيجه را بگيرند. فولاد تيمي است كه مهره‌هاي زيادي دارد و بازيكناني مانند ناصري كه بارها بازيكن كليدي آنها شده و همين نشانگر توانمندي و قدرت حريف فرداي ماست. درباره تيم خودمان هم بگويم كه ما فرشاد احمدزاده را كه محروم است، نداريم. رامين رضاييان همچنان مصدوميت دارد و او را در اختيار نداريم. فرهاد ربيع‌خواه هم ديگر مصدوم ماست. آرام طبع هم كه در آستانه جدايي از ماست، در اختيار نداريم و مشخص است كه بقيه براي حضور در جمع 11 نفر تلاش مي‌كنند.

برانكو در مورد نقل‌وانتقالات تيمش گفت: بازيكنان هدفمندي را براي پست‌هايي كه مي‌خواستيم گرفتيم. در بدو ورود اين بازيكنان ديديد كه سروش رفيعي با انجام دو تمرين عملكرد خوبي داشت، همچنين سامان نريمان جهان هم خوب بود.

وي درباره اينكه در زمان حضورش در تيم ملي ايران از فولاد پنج شش بازيكن را به تيم ملي دعوت مي‌كرد و اين در حالي است كه فولاد با عملكرد خوبي كه اين فصل داشته بازيكنانش به تيم ملي دعوت نمي‌شوند و به اين موضوع اهميت داده نشده و بيشتر بازيكنان لژيونر به تيم ملي دعوت مي‌شوند، خاطرنشان كرد:  من خاطرات خوبي از بازيكنان خوزستاني دارم. آن سالي كه بازيكنان فولاد به اردوي تيم ملي دعوت شدند، سال اولي بود كه فولاد قهرمان ليگ برتر شد. همان‌طور كه گفتم خوزستان بازيكنان خوب زيادي به فوتبال ايران و تيم ملي عرضه كرده است. تيمي كه بيشتر مواقع در ليگ قهرمانان آسيا هم بوده است، اما در اين مورد كه شما سؤال كرديد من نمي‌توانم نظري بدهم و بستگي به نظر سرمربي تيم ملي دارد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره سؤالي مبني بر اينكه مهدي طارمي بارها با زمين زدن خودش در محوطه جريمه قصد داشته پنالتي بگيرد و آيا به عنوان يك مربي با اخلاق به مهاجمش توصيه كرده اين كار را نكند يا نه، گفت: بايد اين را درك كنيم كه اينها بازيكن هستند و وقتي شما اين موضوع را مطرح مي‌كنيد بايد به اين مسئله توجه داشته باشيد. شما يك نمونه از همين موارد را كه مي‌گوييد بياوريد تا داور گول خورده باشد و براي ما پنالتي گرفته باشد. با اين حال مي‌توانم هفت هشت مورد بگويم كه داور براي ما پنالتي سالم را نگرفته است. نمونه آخر آن هم بازي با سايپا بود كه داور پنالتي ما را نگرفت.

برانكو در واكنش به اين مسئله كه چرا طارمي شبيه‌سازي مي‌كند، اظهار داشت: خب طارمي كارت زرد مي‌گيرد و اين اتفاق در حالي رقم مي‌خورد كه بعضي مواقع مستحق كارت گرفتن هم نبوده است. اينها بازيكن هستند، اما اين‌طور نيست كه فقط طارمي چنين كاري كند. شما مي‌گوييد كه من به او توصيه كنم فوتبال بازي نكند؟ شما فكر مي‌كنيد تا به حال نشده بازيكنان فولاد خودشان را زمين بيندازند؟ اين فوتبال است و آنها هم بازيكن هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها