کد خبر: ۴۱۰۱۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
فرماندار کالیفرنیا به علت رگبار و طوفان شدید در بخش‌های بسیاری از این ایالت آمریکا، حالت فوق‌العاده و اضطراری اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ادامه طوفان و رگبار که از اواخر سال گذشته تا اویل سال جدید میلادی، بخش‌های زیادی از ایالت کالیفرنیا را درنوردیده، مقامات آمریکایی را به اعلام حالت فوق‌العاده مجبور کرده است.

در حالی که طوفان در برخی مناطق جنوبی و شرقی آمریکا ده‌ها کشته و زخمی برجا گذاشته، ساکنان کالیفرنیا هم با رگبار و طوفان شدید مواجه شده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «جری براون» به منظور ارسال کمکها به مناطق وسیعی از ایالت کالیفرنیا که تحت تاثیر طوفان و رگبار شدید طی ماه‌های دسامبر 2016 و ژانویه 2017 قرار گرفته‌اند، وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

فرماندار کالیفرنیا ضمن درخواست از دولت فدرال برای کمک به این ایالت گفت: «من با توجه به طوفان شدید، شرایط را برای امنیت اشخاص و دارایی‌های موجود بشدت پرخطر می‌دانم».

در حالی که هنوز رقم دقیقی درباره خسارات طوفان در کالیفرنیا ارائه نشده، برخی مقامات ایالتی به خسارت ده‌ها میلیون دلاری اشاره کرده‌اند.

گفته می‌شود که از مجموع 58 شهرستان در ایالت کالیفرنیا، 50 شهرستان تحت تاثیر طوفان و رگبار قرار گرفته‌اند.

بنا بر گزارش‌های برخی رسانه‌ها از قبیل شبکه سی ان ان، تاکنون مرگ دست‌کم سه نفر بر اثر طوفان در کالیفرنیا مخابره شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها