کد خبر: ۴۱۰۵۴۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است موعود بنیادی فر در دیدار تیم های استقلال تهران و پیکان توانسته است داوری نسبتا موفقی را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، سعید مظفری زاده در رابطه با دیدار تیم های استقلال و پیکان به بیان نکات بارز داوری پرداخت.


* موعود بنیادی فر توانست با استفاده از تجربه و قدرت دوندگی خود قضاوت نسبتا موفقی را در دیدار تیم های استقلال و پیکان داشته باشد،
* در دقیقه 5 ارسال بازیکن پیکان در محوطه جریمه استقلال باعث برخورد توپ به بدن بازیکن این تیم شد و باتوجه به اعتراض بازیکنان تیم پیکان مبنی بر برخورد توپ به دست، او به درستی اعلام به ادامه بازی کرد.


* در دقیقه 11 بنیادی فر با یک جابه جایی سریع خود را در زاویه دید مناسبی قرار داد و توانست به درستی خطای یزدانی مقدم مدافع تیم پیکان را بر قربانی تشخیص داده و این بازیکن را به دلیل سلب موقعیت آشکار گلزنی با کارت قرمز جریمه کند و از زمین اخراج نماید.
* در دقیقه 35 داور بار دیگر به درستی دست به جیب شد و تکل بی ملاحظه مرتضی آقاخان را با کارت زرد جریمه کرد.


* بنیادی فر که در نیمه دوم کار چندان سختی را در پیش نداشت در دقیقه 86 در حالی خطای مدافع استقلال بر روی مرتضی آقاخان را اعلام پنالتی نمود که در تصاویر تلویزیونی این طور به نظر رسید که مهاجم تیم پیکان اقدام به شبیه سازی نموده است.


* داور در دقایق پایانی دو بار دیگر به درستی در برخورد با بازیکنان خطاکار از کارت زرد خود استفاده نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها