کد خبر: ۴۱۱۷۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
شوک طارمی در ثانیه ۹۰
پرسپولیس در دقیقه اول با همکاری امیری و طارمی توانست شوک بزرگ را وارد کند و دروازه شاگردان امیر قلعه نویی در در ثانیه های ابتدایی باز کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، شاید اگر اتفاقات روز پایانی نقل و انتقالات رخ نمی‌داد اکنون شرایط متفاوتی در این بازی حاکم بود و دو تیم با تمرکز کامل برای کسب امتیازات این دیدار برابر یکدیگر قرار می‌گرفتند اما محرومیت تراکتورسازی ذهن بازیکنان این تیم و کادرفنی را در طول 48 ساعت اخیر به جایی جز این دیدار معطوف کرده. با این حال برانکو زنگ خطر را برای شاگردانش با نام بردن بازیکنانی که قادر به همراهی این تیم هستند و مسلما چیزی برای کسب پیروزی کم ندارند به صدا درآورد تا فینال لیگ همچنان جذاب و پر از حاشیه به نظر برسد و 90 دقیقه رویایی را پیش روی طرفداران دو تیم قرار دهد.

با گزارش لحظه به لحظه حواشی این دیدار و اتفاقات آن خبرنگار ورزش سه را در استادیوم آزادی همراهی کنید.


استادیوم آزادی                تماشاگر: 65 هزار نفر


داور: بیژن حیدری کمک داوران: رضا سخندان و آرمان اسعدی

 

  

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

تراکتورسازی:


 

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و فرزاد حاتمی.


سرمربی: امیر قلعه نویی

 

 

اخطار:


 

 

 

شرح گل

 

 

دقیقه 2: پرسپولیس یک تراکتور 0: (مهدی طارمی): توپگیری در میانه میدان و پاس در عمق وحید امیری برای مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس را با اخباری تک به تک کرد که با دریبل دروازه بان تراکتور، او مقابل دروازه خالی توپ را وارد دروازه کرد و تکل بلند بنگر هم برای نجات سفیدپوشان تبریزی کافی نبود.

 

 


دقایق حساس:

 


حاشیه:


 

 

* بازیکنان تراکتور ساعت ١٤:٠٨ دقیقه وارد زمین شدند و مستقیما به سمت حدود ٦ هزار هوادار خود رفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.


* محسن بنگر و محمد نورى از سوى هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند و به سمت آنها رفتند.


* بازیکنان پرسپولیس یک دقیقه بعد بازیکنان تراکتور به چمن آمدند و مورد تشویق شدید هواداران خود قرار گرفتند.


* علیرضا بیرانوند بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت و در کنار رادوشوویچ به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند. خواندن شعر بارو بارو براى تشویق دروازه بان خرم آبادى سرخپوشان از اتفاقات جالب توجه روى سکوها بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها