کد خبر: ۴۱۶۱۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
۱۶ دوملیتی و ۴ بازیکن خارجی
تیم استقلال خوزستان در سومین بازی خود باید برابر تیمی قرار بگیرد که از13 کشور جمع شده اند و البته در لیگ ستارگان قطر صدرنشین هستند. آبی های اهواز در این بازی به حضور تماشاگرانشان بسیار خوش بینند تا سومین سه امتیاز را به دست بیاورند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روزهای دوشنبه وسه شنبه برگزار می شود و تیم استقلال خوزستان بالاخره باید در اهواز میزبانی کند. آبی های خوزستانی باید در برابر تیم عجیب و غریب لخویا قطر به میدان بروند که نکات این تیم را با هم می خوانیم.


صدرنشینی در لیگ ستارگان قطر

لخویا پس از اینکه برابر الریان شکست خورد و السد جایش را در صدرجدول گرفت، تلاشش را بیشتر کرد و به دنبال یک لغزش السد بود که بالاخره با توجه به تساوی السد و با درخشش یوسف العربی و نام تای هی برد پرگلی به دست آورد و به صدر جدول لیگ ستارگان قطر راه یافت. گفتنی است تنها 3 هفته تا پایان این لیگ باقی مانده است.

 


سرمربی: جمال بلماضی
 سرمربی فرانسوی و کاربلد تیم لخویا در زمان بازیگری اش در تیم هایی چون منچستر سیتی، مارسی، کان، سلتاویگو و... بازی کرده است. در سال 2-15 به جای لادروپ سرمربی این تیم شد و حال می خواهد علاوه بر قهرمانی در لیگ قطر که فاصله چندانی با آن ندارد در آسیا نیز موفق باشد.

 

 

یوسف العربی، آقای گل قطر و آسیا

یوسف العربی ستاره مراکشی تیم لخویا را می توان خطرناک ترین بازیکن این تیم دانست. او با 37 بازی ملی و 28 گل ملی از تیم گرانادا اسپانیا به قطر آمد. ستاره میلیاردی تیم لخویا علاوه بر آقای گلی در لیگ ستارگان قطر در آسیا نیز با 3 گل در صدر جدول قرار دارد و در هر دو بازی تیمش گلزنی کرده است. او در 4 فصلی که در گرانادا حضور داشت موفق شد 44 گل را برای این تیم اسپانیایی بزند.

 

تیم دو ملیتی ها!
نکته عجیب و جالب تیم لخویا حضور 16 بازیکن دو ملیتی در آن است! با هم آنها را مرور می کنیم:
امین لکومته فرانسوی - قطری
قاسم برهان سنگالی - قطری
سامی حبیب بلدی الجزایری - قطری 
احمد الحاتمی بحرینی - قطری
تروسور عبدالله کنگویی - قطری
یوسف آیمن مصری - قطری
لوئیز جونیور برزیلی- قطری
کریم بوضی اف الجزایری - قطری
آسیم مادیبو سودانی - قطری
عبدالرحمن مصطفی مصری - قطری
احمد الصبایی مصری - قطری
سید حسین عیسی بحرینی - قطری
نور رحمان پاکستانی - قطری
محمد مونتاری غنایی - قطری
معز علی سودانی - قطری

 

 

4 خارجی با کیفیت
علاوه بر آن 16 بازیکن دو ملیتی تیم لخویا 4 بازیکن خارجی با کیفیت دارد. یوسف العربی آقای گل لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا که سابقه حضور در تیم گرانادا را داشته است.
نام تای هی مهاجم کره ای که بیش از 30 باز یملی در کارنامه دارد و در لیگ قطر البته گل های زیادی برای تیمش زده است.
چیکو فلورز مدافع آخر برزیلی که سابقه بازی در تیم های جنوا و سوانسی را داشته است و البته یوسف مسکانی که بیش از 40 بازی ملی در تیم ملی تونس انجام داده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها