کد خبر: ۴۱۷۳۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
عضو هیئت‌مدیره کانون شوراهای اسلامی کار:
عضو هیئت‌مدیره کانون شوراهای اسلامی کار ‌گفت: دولت یازدهم نتوانسته به آن میزانی که باید آثار مناسبی به همراه داشته باشد چراکه وضعیت اشتغال به ویژه برای متولدین دهه ۷۰ و ۶۰ به نقطه بحران رسیده است. سهرابی ادامه داد: در واقع دولت یازدهم در حوزه‌های اقتصادی و بخش تولید و اشتغال آنگونه که باید خروجی نداشته و باز هم باید گفت که آمارهای ارائه داده شده با واقعیت موجود در جامعه تفاوت بسیار زیادی داشته است.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، احسان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: آنچه که به عنوان آمار در حوزه اشتغال و بیکاری اعلام می‌شود، با موضوعاتی که در واقعیت جامعه وجود دارد بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: نقش سوءمدیریت در به وجود آمدن "سونامی بیکاری" کاملاً آشکار بوده و به همین علت مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به اشتغال توجه بسیار زیادی داشته‌اند.

عضو هیئت‌مدیره کانون شوراهای اسلامی کار ‌بیان کرد: در واقع رهبر معظم انقلاب ضعف را در حوزه‌های مدیریتی در بخش تولید و اشتغال  مشاهده کرده‌اند که برای آنها حساسیت ایجاد کرده تا روی آنها تمرکز بیشتری شود.

سهرابی ادامه داد: در واقع دولت یازدهم در حوزه‌های اقتصادی و بخش تولید و اشتغال آنگونه که باید خروجی نداشته و باز هم باید گفت که آمارهای ارائه داده شده با واقعیت موجود در جامعه تفاوت بسیار زیادی داشته است.

وی تأکید کرد: دولت یازدهم نتوانسته به آن میزانی که باید آثار مناسبی به همراه داشته باشد چراکه وضعیت اشتغال به ویژه برای متولدین دهه 70 و 60 به نقطه بحران رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها