أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۲۵۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
رحیم‌پور ازغدی:
رحیم‌پور ازغدی گفت: البته طبق این سند 2030 نیز حمایت از خانواده گنجانده شده است که البته همه می‌گویند این نیز خوب است اما آنها تعریف متفاوتی از خانواده دارند و می‌گویند که خانواده می‌تواند همجنس یا غیرهمجنس باشد. طبق این سند یعنی اینکه به فساد یا انحراف جنسی مشروعیت بدهیم و از آن حمایت کنیم.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، حسن رحیم‌پور ازغدی در نشست "مرامنامه ارباب ــ رعیتی و سبک زندگی" در نقد قرارداد 2030، گفت: طبق روش و سیره حکومت امیرمؤمنان(ع) حکومت دینی باید به مردم در قبال کارهایی که انجام می‌دهد پاسخگو باشد.

وی افزود: نباید این طور باشد که بگوییم "یک چیزهایی هست و به شما مردم مربوط نیست و ما خودمان با غربی‌ها چیزهایی را امضا کرده‌ایم و محرمانه است"،‌ مسئولان چنین حقی ندارند.

وی محرم ندانستن مردم در قبال قراردادهای خارجی را خلاف مبانی اسلام و تشیع، فقه سیاسی شیعه و قانون اساسی و مبانی انقلاب دانست و اظهار داشت: این خلاف مبانی امام و رهبری است. باید همه چیز را شفاف به مردم بگوییم.

رحیم‌پور ازغدی گفت: در حکومت اسلامی هر تصمیمی که گرفته می‌شود، باید به مردم گفته شود و مسئولان باید بگویند که چرا این تصمیم را گرفته‌اند. کتمان و مخفی کردن تصمیمات از ملت معنا ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با طرح این سؤال که طبق کدام ضوابط دینی و اسلامی قراردادهایی مثل 2030 منعقد می‌شود، گفت: سؤال این است که طبق کدام ضوابط‌ اسلامی و دینی حق داریم در قراردادهای بین‌المللی هر چیزی را ولو تشریفاتی و حتی خلاف صریح مبانی اسلامی امضاء کنیم؟

وی با تأکید بر اینکه غربی‌ها و نظام سلطه تعریف خودشان از مفاهیمی را که در قراردادها منعقد می‌کنند دارند، اظهار داشت: در همین قانون بین‌المللی 2030 می‌گویند هدفشان حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تهدیدشونده است که ما هم می‌گوییم این خیلی خوب است و حتماً باید انجام شود اما این درحالیست که منظورشان از اقشار آسیب‌پذیر جریانات فاسد جنسی است.

رحیم‌پور ازغدی گفت: البته طبق این سند 2030 نیز حمایت از خانواده گنجانده شده است که البته همه می‌گویند این نیز خوب است اما آنها تعریف متفاوتی از خانواده دارند و می‌گویند که خانواده می‌تواند همجنس یا غیرهمجنس باشد. طبق این سند یعنی اینکه به فساد یا انحراف جنسی مشروعیت بدهیم و از آن حمایت کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بعد می‌گویند که اینها مختص عصر جدید است و این حرف‌ها برای قدیم است، خیر، اتفاقاً این کارها مربوط به قدیم است و هزاران سال پیش نیز طبق قرآن قوم لوط این کاره بوده‌اند. این کارهای شما خیلی قدیمی است و شما از اسلام خیلی قدیمی‌تر هستید.

وی با بیان اینکه نظام سلطه با شعارهای حمایت از حقوق بشر، توسعه، سعادت و عدالت وارد می‌شود، گفت: شاهدیم که در باطن این شعارها تعریفشان از مصادیق متفاوت است.

رحیم‌پور ازغدی خطاب به نسل جوان و مردم انقلابی گفت: در هر قراردادی که در داخل حکومت جمهوری اسلامی در هر دوره‌ای با بیگانگان و به‌خصوص مستکبران امضا می‌شود ذره‌بین بیندازید و هر که گفت "محرمانه است و به شما مربوط نیست" بگویید همه چیز به ما مربوط است و باید بگویند که؛ چه‌چیزی را و برای چه امضا کرده‌اند؟ و اینکه؛ آیا بستر قانونی آن طی شده یا خیر؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: طبق سند 2030 می‌گویند که "در جهان ما توسعه را تعریف می‌کنیم و هر کشوری که می‌خواهد به توسعه برسد با این سند آیین‌نامه‌ و مرامنامه‌اش را می‌نویسیم؛ این سیاستی جهانی است و همه باید به آن عمل کنند".

وی افزود: متأسفانه این مسئول کمیسیون یونسکو در ایران که یک فرد ایرانی است،‌ خودش آن را نوشته و به‌حدی پیش‌دستانه در آن عمل کرده‌اند و کارگروه تشکیل داده‌اند که طرف غربی نیز تعجب کرده که ما در داخل تا این حد پیش رفته‌ایم.

رحیم‌پور ازغدی در پایان خاطرنشان کرد: حقوق کارگران معدن را حدود یک سال و نیم است که پرداخت نکرده‌اند اما دستورات حقوق بشری سازمان ملل را اجرا می‌کنند؛ آیا حقوق کارگران معدن حقوق بشر نیست؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها