کد خبر: ۴۲۳۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی مطرح کرد؛
حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی‌، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در حوزه گفت: در حال حاضر 13 پروژه عمرانی حوزوی در دست ساخت است که تکمیل و اتمام آنها تنها در صورت تامین اعتبارات لازم محقق می شود.

حجت الاسلام قهرمانی تصریح کرد: حوزه علمیه امام خامنه‌ای‌، استاد‌سرای‌های ارومیه، ماکو، سلماس، نقده، میاندوآب، سالن ورزشی طلاب در سلماس، ساختمان‌های جدید حوزه‌های علمیه ماکو، نقده، میاندوآب، شاهین دژ، تکاب و حوزه علمیه نمازی خوی از ‌پروژه‌های حوزوی در حال ساخت در استان است.

وی حوزه علمیه امام خامنه‌ای را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی اعلام کرد و گفت: ساخت این پروژه عظیم از سال 86 آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در مرحله سفت‌کاری است.

این مسؤول با بیان این ‌که تا‌کنون بیش از‌ دو میلیارد ریال اعتبار برای احداث حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه هزینه شده است، تصریح کرد: برای تکمیل و بهره‌‌برداری از این پروژه بزرگ حوزوی در ارومیه نیازمند تأمین بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار هستیم.

وی با بیان اینکه با تکمیل حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه حوزه علمیه استان متحول خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با مساعدت و همکاری مسؤولان شاهد بهره برداری از این پروژه و به دنبال آن ارتقای فعالیت های تبلیغی در استان باشیم.

مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به این موضوع که توسعه و تعمیق فعالیت های تبلیغی و دینی در استان نیازمند توسعه زیرساخت های فیزیکی است، تصریح کرد: در حال حاضر امکانات فیزیکی مدارس علمیه استان نمی تواند پاسخگوی نیازهای تبلیغی جامعه باشد.

یادآور می شود، در آذربایجان غربی هشت مدرسه علمیه برادران در شهرهای ارومیه، خوی، سلماس، تکاب، نقده، شاهین دژ، میاندوآب و ماکو مشغول تربیت طلاب هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها