أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۷۷۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۳     ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
بیانیه بسیج طلاب در محکومیت سند 2030،‌ تصریح می‌کند: اگر از این غصه بمیریم جای ملامت نیست که عده‌ای از مسئولان نظام مقدس حکومت اسلامی، حکم نسخ احکام شریعت مقدسه را با فرهنگ معیوب ویران‌گر فاسد غربی، ابلاغ کنند.

به گزارش پایگاه 598، مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، بیانیه‌ای را در خصوص سند 2030،‌ بیانیه‌ای را صادر کرده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

در ابتدای این بیانیه آمده است: ما اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج طلاب و روحانیون کشور (مرکز امور خواهران) به نمایندگی از سایر فرهیختگان و نخبگان جامعه اعتراض و انزجار شدید خود را مبنی برپذیرش و تعهد سند ذلت بار 2030 اعلام کرده و فریاد وا محمدای ما از عملکرد مسئولینی که در چهارچوب قوانین و ضوابط جمهوری اسلامی ایران حرکت نکرده و ردپای دشمنان قسم خورده اسلام و نظام را در معاهدات و اسناد و قراردادهای خود ندیده‌اند و زمینه نفوذ همه جانبه و سلطه آنان را فراهم ساختند بلند است.

این بیانیه می‌افزاید: چگونه است که حضرات مسئول، با قبول تعهد نسبت به برخی سازمان‌های بین‌المللی منافع ملی و اسلامی و آرمان‌های ارزشمند نظام مقدس ما را مذبوح و صدای شِکوه و گلایه مقام عظمای ولایت و مراجع عظام تقلید و دلسوزان انقلاب را در این عرصه بلند کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه که بیش از هرچیزی، قلب هر انسان مؤمن و معتقدی را جریحه دار می‌کند جدای از امضای سندی که مخالف مبانی، منطق، هویت، استقلال و امنیت ما است، اجرای مخفیانه و بدون طی مراحل قانونی آن است. اگر از این غصه بمیریم جای ملامت نیست که عده‌ای از مسئولان نظام مقدس حکومت اسلامی، حکم نسخ احکام شریعت مقدسه را با فرهنگ معیوب ویران‌گر فاسد غربی، ابلاغ کنند و سختی تحمل این امر زمانی بیشتر است که اسنادی ارزشمند چون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند دانشگاه اسلامی و نقشه جامعه علمی کشور را داریم بویژه آن که این حرکت در دوران عزت و شکوه انقلاب اسلامی و ضعف بارز نظام سلطه در همه عرصه ها ، صورت گرفته است.

این بیانیه تصریح می‌کند: اما انتظار به‌حق مردم شریف کشورمان از مسئولان و نهادهای اصیل نظام اسلامی، بیداری و هوشیاری تام در برابر نفوذ دشمنان در تمامی عرصه‌ها است. لذا از رؤسای محترم قوای سه گانه می‌خواهیم تا قاطعانه در راستای ابطال و استراد این سند اقدام عاجل نمایند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: در خاتمه ضمن آنکه از شورای عالی انقلاب فرهنگی انتظار می‌رود تا سند ملی 2030 را از دستور کار خارج ساخته و در راستای اجرای اسناد بالا دستی با جدیت گام بردارد و نیز از قوه قضائیه می خواهیم طبق اصل 170 قانون اساسی برای ابطال این سند اقدام نموده و برخورد جدی با متخلفان و ایادی نفوذ را در دستور کار قرار دهد. مبادا که تسامح و اهمال مسئولان منجر به اقدام آتش به اختیار افسران جنگ نرم شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها