کد خبر: ۴۲۳۸۵۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی تدارکاتی ترکیه بازهم برابر میزبان به پیروزی رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران که خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی آماده می کند اردویی را به دعوت رسمی فدراسیون این کشور در ترکیه برپا کرده است.

جوانان ایران در نخستین بازی دوستانه خود برابر میزبان توانستند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسند. شاگردان عطایی در دومین مسابقه دوستانه برابر ترکیه شرایط بهتری داشتند و این بار با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود گذشتند. بازی دوم ملی پوشان ایران برابر ترکیه در شرایطی انجام شد که سفیر ایران در ترکیه هم برای ملاقات با کاروان والیبال ایران خود را به محل برگزاری مسابقه رساند.

محمد ابراهیم طاهریان فرد پیش از شروع مسابقه در جمع ملی پوشان حضور پیدا کرد وبه آنها خیر مقدم گفت. او همچنین از والیبالیست ها به عنوان افتخار کشور نام برد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. وی همچنین از کادر فنی تیم ملی ترکیه هم بابت دعوت از ایران برای برگزاری بازی دوستانه تشکر کرد.

جوانان ایران در بازی دوم تنها ست اول را با نتیجه 25 بر 21 باختند، اما در ادامه و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 16 حریف خود را از پیش رو برداشتند. طبق برنامه شاگردان بهروز عطایی قرار است دو دیدار دوستانه دیگر برابر ترکیه برگزار کنند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها