أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
بانک سپه برای تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل بانکدار و متصدی امور انتظامی از طریق آزمون استخدامی مشترک فراگیر و مصاحبه استخدامی اقدام می کند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، ثبت نام در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور از 29 خرداد تا پنجم تیر ماه سالجاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای متقاضیان استخدام امکان پذیر خواهد بود.

شرایط و اطلاعات لازم برای شرکت در این آزمون استخدامی مشترک فراگیر در دفترچه راهنمای مربوط همزمان با ثبت نام در سایت مذکور قرارخواهد گرفت. ثبت نام از داوطلبان استخدام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مذکور انجام پذیرخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها