يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۵۲۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۲ تير ۱۳۹۶
گزارش پایگاه ۵۹۸ از واردات محموله بزرگ خوراکی های ترکیه ای به ایران:
در روزهای گذشته گزارش های مختلفی از فروش پرحجم محصولات خوراکی ترکیه ای در فروشگاه های مختلف در کشور به پایگاه 598 ارسال گردید که پیگیری های خبرنگار ما حکایت از ورود محموله بزرگی از محصولات خوراکی ترکیه ای اعم از خیارشور، سیرترشی، مربای هویج ، تمشک، آبمیوه و محصولات خوراکی مختلف دیگری از یکی بنادر شمال کشور و توزیع در استان های کشور را دارد.
یه گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، روز گذشته فیلمی از جلسه فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی منتشر شد که یکی از فعالان اقتصادی به واردات بیسکوییت از بلژیک اعتراض کرد که تنها نمونه ای از خروار واردات اقلام مصرفی و خوراکی است که این روزها وارد بازار ایران می شود.

در همین خصوص در روزهای گذشته گزارش های مختلفی از فروش پرحجم محصولات خوراکی ترکیه ای در فروشگاه های مختلف در کشور به پایگاه 598 ارسال گردید که پیگیری های خبرنگار ما حکایت از ورود محموله بزرگی از محصولات خوراکی ترکیه ای اعم از خیارشور، سیرترشی، مربای هویج ، تمشک، آبمیوه و محصولات خوراکی مختلف دیگری از یکی بنادر شمال کشور و توزیع در استان های کشور را دارد.

واردات چنین کالاهایی در حالی صورت می گیرد که محصولات فوق به صورت انبوه و با برند های مختلف در داخل کشور تولید می شوند و واردات این محصولاتی نه تنها موجب بیکاری کارگران ایرانی خواهد شد بلکه به نوعی تحقیر تولیدات داخلی است که با چراغ سبز دولت آقای روحانی در سال های گذشته در حال انجام می باشد.

رهبر معظم انقلاب بارها بر جلوگیری از واردات کالاهای مصرفی تاکید داشته اند. ایشان در سخنرانی ابتدای سال خود در حرم امام رضا(ع) بیان داشتند: واردات کالاهای مصرفی دارای تولید داخل همچون مواد خوراکی، پوشاک، وسایل منزل و لوازم‌التحریر «مایه شرمندگی» در مقابل تولید کننده و فروشندگان خارجی این کالاها می باشد و همچنین واردات کالاهایی که در داخل به اندازه کافی تولید می‌شوند، باید حرام شرعی و قانونی شناخته شود.















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
۹
۰
دست شون بشکنه اونهایی که با چراغ سبز وارد می کنن
پاسخ
ناشناس
United Kingdom
۱۵:۳۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
مثل دخترک وزیر کارافرینی می کنند
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
۹
۱
دولت تحقیر و امید
پاسخ
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
۸
۱
واردات بی رویه تولید کننده داخلی را فلج کرده است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
۶
۱
واردات خیار شور؟!!!!!!!! علی برکت الله
پاسخ
فراز
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
۲
۱
من نمی دانم این همه رای دوباره به کسی که دولت مردی بلد نیست برای چه بود 23 میلیون برای بی حرکت الله.......................
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
۱
۱
اين دولت اقتصاد مقاومتي را هم مورد تمسخر قرارداده است . اخيراً عدس كانادايي هم به اسم تنظيم بازارو اقتصاد مقاومتي در سطح وسيع توزيع شد
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۶
۱
۱
اتفاقا این همان اقتصاد مقاومتی است ! چون در برابر رشد اقتصاد داخلی مقاومت میکند . تا زمانی که اطراف دولت را زالو صفتان بی غیرت مال پرست گرفته اند اقتصاد مقاومتی وجود نخواهد داشت .
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
۰
۰
بابا این ترکها خیار شورفله ای ازایران میخرن بسته بندی می کنن می فروشن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها