کد خبر: ۴۲۶۹۸۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
یک قایق گردشگری در غار علیصدر واژگون شد که خوشبختانه مسافران در سلامت کامل هستند.
به گزارش پایگاه 598، قایق حامل تعدادی از گردشگران شامل یک نوزاد شیرخواره، یک زن و چند پسربچه در غار علیصدر واژگون شد. به گفته شاهدان عینی این افراد در آب سقوط می‌کنند و در حال غرق شدن بودند؛ اما فردی به عنوان غریق نجات در آن جا حضور نداشت تا نسبت به نجات این افراد اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این خصوص با تأیید وقوع این اتفاق و واژگونی یکی از قایق‌های حامل مسافران اظهار کرد: البته این اتفاق در قسمت «سوارکن و پیاده‌کن» غار رخ داده بود و دلیل آن هم سوار شدن همزمان دو نفر از مسافران در قایق بود در صورتی که طبق روال باید بعد از استقرار کامل نفر اول در قایق، نفرات بعدی با رعایت اصل استقرار کامل سوار قایق شوند.

حمید امامی ادامه داد: عدم رعایت این اصل از سوی مسافران باعث بروز این اتفاق شد، قایق هم از اسکله جدا شد و چپ کرد.

وی با بیان اینکه بعد از وقوع این اتفاق بلافاصله همکاران ما و البته مسافران به آب زده و این افراد را نجات دادند، گفت: البته در قسمت سوارکن و پیاده‌کن غار، عمق آب زیاد نیست؛ ضمن اینکه در این قسمت یک توری پنج متری زده شده تا در صورت وقوع اتفاق، مانع از این شود که فرد به داخل فرو رود و غرق شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
خیلی جالبه
چقدر دروغ از طرف شرکت و وارونه جلوه دادن حقیقت

دلیل این‌ اتفاق این بود که شخص هدایت کننده بعد از حرکت‌ قایق اقدام به جابجایی یکی از مسافران کرد و به وی که پدر خانواده‌بود گفت که بلند شده و به عقب قایق برود و‌این اتفاق باعث واژگونی قایق شد . اگر روابط عمومی ذره ای وجدان و صداقت دارد فیلم این حادثه را که من و خانواده ام در دفتر مدیریت و در حضور پلیس با همراهی خانواده حادثه دیده مشاهده کردیم در اختیار خبرگزاری فارس قرار دهد. و مدیریت خودش بعد از دیدن فیلم عبارت ناصر احمق‌ را برای مسئول هدایت کننده به کار برد.

اگر حادثه به دلیل بی احتیاطی مسافران بوده پس چرا شکایت از مدیریت شرکت توسط خانواده حادثه دیده توسط پلیس در حضور ما ثبت شده و قرار شد نماینده حقوقی شرکت روز شنبه در دادگاه حضور یابد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها