يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۷۸۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
سه مربی لیگ برتر فوتبال ایران در دورانی از زندگی به صورت رسمی به حرفه خبرنگاری اشتغال داشته اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری سرمربی پدیده، فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان و سیروس پورموسوی سرمربی فولادخوزستان هر یک در دورانی به صورت حرفه ای کار خبرنگاری انجام داده اند و از این شغل پول درمی آوردند.

در بین این سه مربی فراز کمالوند روزنامه نگار معروف تری بوده و در دهه 70 برای روزنامه مشهور ابرار ورزشی قلم می زده است. فراز که از شاگردان اردشیر لارودی پیر مطبوعات ایران محسوب می شود در همان سنین جوانی در کنار کار روزنامه نگاری مربیگری را هم جدی گرفت و با حضور در تیم نوجوانان پاس و موفقیت در این عرصه،  به سرعت در این حرفه پیش رفت و نام خود را سر زبان ها انداخت و با موفقیت های پی در پی تبدیل به یکی از مطرح ترین مربیان ایران شد.

در مورد دو مربی دیگر که هر یک بنا به دلایلی در کار خود شاخص اند، نکته جالبی وجود دارد؛ رضا مهاجری برای روزنامه های آبی قلم می زده و سیروس پورموسوی در روزنامه پیروزی مطلب می نوشته است، روزنامه ای که سال هاست در هواداری از تیم فوتبال پرسپولیس منتشر می شود. 

مهاجری که هرگز علاقه خود را به تیم فوتبال استقلال انکار نکرده است، در دفتر مشهد روزنامه قدس به عنوان دبیر سرویس ورزشی به کار مشغول بوده و پورموسوی در روزنامه های رسالت، خبرورزشی، ارزش و پیروزی به تناوب کار کرده است. 

این 3 مربی دورانی طولانی در دستیاری داشته و به مرور زمان به جمع سرمربیان لیگ اضافه شده و کارنامه خوبی دارند که شاید این مساله به هوش آنها که در شغل روزنامه نگاری پرورده تر شده بازمی گردد. جالب اینکه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد هم یکی از مطبوعاتی های سابق فوتبال ایران است که با نوشتن مطالب کارشناسی داوری در هفته نامه تماشاگران کار خود را در کنار کارمندی شرکت نفت آغاز کرده و حالا در چالش مدیریتی، هدایت تیم گسترش را برعهده گرفته است. 

در روزی که به نام خبرنگار نامیده می شود، بد نیست اسم افراد دیگری را هم که به نوعی جز خانواده مطبوعات هستند، در این مطلب بیاید. چهره هایی مثل علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال، محمدحسن انصاری فرد ملی پوش سابق و مدیرعامل قبلی پرسپولیس و راه آهن، حمید درخشان صاحب امتیاز هفته نامه هنر فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی، محمد رزم جو نویسنده دنیای ورزش و دروازه بان تیم دارایی، عباس کردنوری مدیرعامل سابق استقلال و صاحب امتیاز ماهنامه دانش ورزش و ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها