يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۱۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
یکی از رزمندگان خستگی‌ناپذیر استان خوزستان قهرمان در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم به شهادت رسید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.
به گزارش پایگاه 598، فرزند دیگری از خطه خون‌رنگ استان خوزستان در دفاع از حرم نورانی عقیله بنی هاشم حضرت زینب‌کبری(س) به فیض شهادت نائل آمد.

شهید جان‌محمد علی‌پور از رزمندگان دیار یک‌هزار شهید اندیمشک است که مدت طولانی برای نبرد با تکفیری‌ها و دفاع از حرم بی بی زینب‌کبری(س) در سوریه حضور داشت.

این دلیرمرد خوزستانی همرزم شهدای مدافع حرمی چون شهید حبیب رحیمی‌منش بود که پس از سال‌ها فراق حالا در بهشت میهمان او شد.

برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع شهید جان‌محمد علی‌پور از شهدای مدافع حرم اندیمشک به‌زودی به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
جونهای خوبمون یکی یکی دارن میرن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها