کد خبر: ۴۲۹۰۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
سرمربی منچسترسیتی می‌گوید ممکن است باشگاهی بند فسخ قرارداد فوق‌ستاره بارسلونا را فعال کند.
به گزارش پایگاه 598، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی برابر اورتون متوقف شدند، پس از این بازی گفت: ترجیح می‌دادم این بازی را با برد به پایان ببریم. می‌خواستیم شروع خوبی در خانه داشته باشیم. در این بازی هم موقعیت‌های روی دروازه حریف خلق کردیم، اما اورتون از تنها شوتی که در چارچوب داشت به گل رسید. پیش از اینکه به گل تساوی برسیم هم  سه یا چهار موقعیت‌ روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در چنین شرایط هم تنها کاری که می‌توانیم بکنیم خلق موقعیت است.

 

وی با اشاره به 10 نفره بازی کردن تیمش در پی اخراج کایل واکر در دقیقه 44 بازی اظهار داشت: امروز یکی از پرافتخارترین روزهای زندگی من است، آن هم با کاری که با یک بازیکن کمتر نسبت به اورتون در این بازی انجام دادیم. آنها تیمی هستند که در لیگ اروپا رقابت‌ می‌کنند و بازیکنان باکیفیتی دارند. کار آسانی مقابل اورتون نداشتیم. نمی‌دانم که چند موقعیت از دست دادیم، اما 65 دقیقه با 10 بازیکن مقابل اورتون بازی کردیم (پپ در حالی مدعی شده که تیمش 65 دقیقه 10 نفره بازی کرده که با احتساب وقت‌های اضافه دو نیمه، تیمش 54 دقیقه برابر اورتون با یک بازیکن کمتر بازی کرد).

 

در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه منچسترسیتی قصد دارد با پرداخت رقم فسخ قرارداد 300 میلیون یورویی لیونل مسی، او را از بارسلونا به خدمت بگیرد. سرمربی منچسترسیتی در پاسخ به پرسشی در این مورد گفت: نمی‌دانم! ممکن است کسی که پول این کار را داشته باشد، بخواهد پولش را در این راه خرج کند. ممکن است این اتفاق (فعال کردن بند فسخ قرارداد مسی) بیفتد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها