کد خبر: ۴۳۰۱۸۰
زمان انتشار: ۰۱:۳۵     ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
تیم گسترش‌فولاد در تبریز برابر پرسپولیس تهران متحمل شکست سنگین خانگی شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش‌فولاد تبریز میزبان تیم پرسپولیس تهران بود که این بازی در پایان با برتری 3 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

نیمه نخست تیم پرسپولیس نسبت به تیم گسترش‌فولاد تیم برتر میدان بوده و بیشتر صاحب توپ‌ میدان بود. اما حملات شاگردان برانکو ایوانکویچ نتیجه‌ای برای این تیم به همراه نداشته و بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

گسترش‌فولاد نیز یکی دو حمله روی دروازه پرسپولیس داشت که این تیم نیز در امر گلزنی ناکام بود.

در نیمه دوم گسترش‌فولاد بهتر بازی را آغاز کرده و حملاتی را روی دروازه تیم مهمان تدارک دید.

در دقیقه 70 تیم پرسپولیس تهران برخلاف جریان بازی به گل دست یافت.

فرار طارمی در محوطه جریمه و ارسال توپ به علی‌پور و ضربه دقیق بازیکن تیم مهمان، گل اول بازی را رقم زد. دو دقیقه بعد اشتباه وحشتناک فخرالدینی توپ را به بازیکنان پرسپولیس رساند و فرشاد احمدزاده به راحتی توپ را وارد دروازه تیم گسترش فولاد کرد.

تیم گسترش فولاد که شیرازه‌اش با این دو گل از هم پاشیده شده بود، 3 دقیقه بعد گل سوم را هم دریافت کرد. پاس محسن مسلمان و شوت محکم طارمی گل سوم پرسپولیس را به دنبال داشت.

در دقیقه 80 بازی خالقی‌فر مهاجم تیم گسترش فولاد تبریز این فرصت را داشت که فاصله را کاهش دهد. بازیکن تیم گسترش‌فولاد بعد از عبور از بیرامی موقعیت عالی برای گل داشت، اما ضربه آرام وی را مدافعان تیم پرسپولیس از روی خط دروازه بازگردانند.

در نهایت این بازی با پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس تهران به اتمام رسید تا با این نتیجه تیم پرسپولیس با 15 امتیاز در صدر و گسترش فولاد با 3 امتیاز در قعر جدول قرار گیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها