يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۶۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۶
محرومیت ۹ کشور عضو فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به دلیل دوپینگ به صورت رسمی آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، ۹ کشوری که به دلیل داشتن بیش از سه مورد دوپینگ حکم محرومیت یک ساله دریافت کرده‌اند، از امروز (شنبه) به صورت رسمی محروم خواهند بود.

چین، روسیه، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، اوکراین، ترکیه و مولداوی ۹ کشوری هستند که از سوی فدراسیون جهانی محروم شده اند.

IWF به همه این ۹ فدراسیون اعلام کرده است که محرومیت آنها تایید و آغاز شده است.

هر کدام از این کشورها ۲۱ روز وقت دارند تا اعتراضات خود را اعلام کنند.

IWF امیدوار است که این کشورها مسئولیت این مساله را بپذیرند و از این فرصت استفاده کنند تا علیه دوپینگ در کشور خود مبارزه کنند. متخصصان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری شرایط هر کدام از این ۹ کشور را تحت بررسی خواهند داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها