يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۵۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۱ دی ۱۳۹۶
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول مرگ 'محسن عادلی ' مصدوم آشوب دهم دی ماه دزفول در بازداشتگاه را تکذیب کرد و گفت: هیچ فردی در حوادث اخیر در بازداشتگاه در دزفول فوت نکرده است.

به گزارش پایگاه 598، ایرنا نوشت: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول مرگ 'محسن عادلی ' مصدوم آشوب دهم دی ماه دزفول در بازداشتگاه را تکذیب کرد و گفت: هیچ فردی در حوادث اخیر در بازداشتگاه در دزفول فوت نکرده است.

به نوشته ایرنا، برخی شبکه های معاند خارجی روز گذشته در اخباری دروغ مدعی شدند نوجوانی به نام 'محسن عادلی' که در جریان تجمع اعتراض آمیز دهم دی ماه در دزفول بازداشت شده بود در بازداشتگاه جان باخته است.

شهر دزفول در نهم و دهم دی ماه شاهد تجمع افراد هنجار شکنی بود که به اموال عمومی خسارت زدند.

در جریان این نا آرامی ها که تا پاسی از شب ادامه داشت نوجوانی به نام ' محسن عادلی ' از اهالی کوی مدرس دزفول از ناحیه سر به شدت مصدوم شده بود که به بیمارستان منتقل شد اما تلاش برای نجات جان وی به دلیل شدت مصدومیت موثر واقع نشد و جان باخت.

امیر عیسی زاده چهارشنبه ضمن تکذیب اخبار منتشر شده از سوی رسانه های معاند خارجی مبنی بر ' مرگ محسن عادلی در بازداشتگاه در دزفول ' اظهار داشت: جوان مذکور در جریان نا آرامیهای دهم دی ماه در کوی مدرس دزفول مصدوم شده و در بیمارستان جان باخت.

در جریان تجمع غیر قانونی افراد هنجارشکن در دزفول در دهم دی ماه تعدادی بازداشت شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها