کد خبر: ۴۳۷۳۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
تغییر مواضع آقای رئیس جمهور؛
حسن روحانی از روحانیونی است که از ابتدای انقلاب در پست‌های اجرایی حضور داشته است. در این روز‌ها که آقای رئیس جمهور لباس اعتدال به تن کرده است بد نیست برخی مواضع گذشته ایشان با مواضع فعلی اش مقایسه شود. روحانی در سال ۱۳۸۱ گفته بود: به زنها اولتیماتوم دادم از فردا هیچ کس حق ندارد بدون حجاب بیاید!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسن روحانی از روحانیونی است که از ابتدای انقلاب در پست‌های اجرایی حضور داشته است. در این روز‌ها که آقای رئیس جمهور لباس اعتدال به تن کرده است بد نیست برخی مواضع گذشته ایشان با مواضع فعلی اش مقایسه شود. در کلیپ زیر یکی از این مقایسه‌ها را مشاهد می‌کنید:

لینک دانلود

* مکتوبات
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
۰
۱
اینکه عده ای ساده لوح - و شاید هم مغرض- می گوید حجاب وقتی زیبا است که اختیاری باشد مثل اینکه بگویید زیبایی کلاه کاسکت به اختیاری بودن آن است. و یا زیبایی در این است که خود مردم بفهمند نباید مواد مخدر مصرف کنند. یا خود مردم بفهمند بیمه چیز خوبی است. تو باید بفهمی اصلا فلسفه وضع قوانین این است که بسیاری از کارها هر قدر هم عاقلانه باشد توسط عده ای انجام نمی شود و سبب آسیب رسیدن به خودشان و جامعه می شود. در اینجا است که آن کار عاقلانه باید توسط عقلای چامعه به صورت قانون در آید.
پاسخ
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
۱
۰
سلام روز انتخابات و مناظرات این نوع کنکاش تاریخ را نمی تونستید انجام بدید که نوش دارو بعد از... نشه این آقا انواع نسبت های نادرست به کاندید رقیب زد که تازه بعد از چند ماه شما شروع به شفاف سازی کردید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها