کد خبر: ۴۳۷۶۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که این رژیم روند اخراج هزاران مهاجر آفریقایی را آغاز کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در فیسبوک خود نوشت: امروز ما روند اخراج مهاجران غیرقانونی از اسرائیل را همانطور که کشورهای پیشرفته به ویژه آمریکا این کار را انجام می‌دهند، آغاز کردیم.

وی در ادامه پست فیسبوکی خود آورده است: ما با کمک ایجاد مرز در صحرای سینا، مصر از ورود مهاجران غیرقانونی به اسرائیل جلوگیر کردیم. همچنین من قول می‌دهم تا مهاجران غیرقانونی را از اسرائیل بیرون کنم.

اوایل روز یکشنبه، اداره نفوس، مهاجرت و مرزهای اسرائیل اقدام به ارسال پیام‌های اخراج به پناهجویانی از اریتره و سودان کرد البته این پیام‌ها به افرادی داده شده که فرزند ندارند. به آنها 60 روز زمان داده شده تا اسرائیل را ترک کنند و اگر به صورت داوطلبانه این کار را انجام دهند، به هر کدام 3500 دلار داده می‌شود.

در ژانویه 2018، نخست وزیر اسرائیل، دستور اجرایی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را در ایجاد دیوار مرزی با مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا را ستود.

رژیم صهیونیستی در 2013، ساخت دیوار مرزی در سینای مصر را تمام کرد و گفت هدفش جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی از آفریقا به اسرائیل بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها