امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۱۸۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
فرمانده ناجا گفت: مرزبان ربوده شده میرجاوه‌ سالم است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم و امیدواریم به زودی خبرهای خوشی برای خانواده‌اش داشته باشیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران زاهدانی از کشف 7 تن انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات و دستگیری 5 قاچاقچی و توقیف 4 دستگاه خودرو خبر داد.

فرمانده ناجا گفت: این میزان کشفیات طی دو عملیات جداگانه و در 24 ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

وی با بیان اینکه شب گذشته از مرز میرجاوه بازدید داشتیم، گفت: مرزبانان این منطقه بسیار آماده هستند و تعامل و همکاری سپاه، مرزبانی و انتظامی در این استان بسیار خوب است.

اشتری اضافه کرد: متاسفانه گروه‌های مواد مخدر برای انتقال مواد مخدر خود از هر طریقی و از هر سلاح نیمه‌سنگین و سبکی استفاده می کنند.

وی گفت: انسداد و کنترل مرز همچنان با شدت ادامه دارد و با ترددهای مرزی و قاچاق کالا مقابله می‌کنیم.

فرمانده ناجا افزود: سیستان و بلوچستان جزو استانهای امن کشور است و امیدواریم با همکاری مردم شریف استان بتوانیم با قوت بیشتری ماموریت‌های خود در راستای ارتقا امنیت و ایجاد آسایش برای مردم را ادامه دهیم.

اشتری در زمینه وضعیت  سعید براتی مرزبان ربوده شده نیز بیان کرد: اقدامات لازم از طریق وزارت امور خارجه و کشور پاکستان صورت گرفته، مجموعه دستگاه های قضایی و امنیتی پیگیر موضوع هستند، مرزبان ربوده شده میرجاوه سالم است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم و امیدواریم به زودی خبرهای خوشی برای خانواده‌اش داشته باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها