کد خبر: ۴۴۲۱۸۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
در حاشیه افزایش تعرفه ثبت‌نام مدارس؛
سوسن حسنی‌دخت: عجب محنتي است وجود آموزش و پرورشي ضعيف و ناتوان. اينجا فقط مشكل پول نيست چراكه هميشه جيبشان خالي بوده. مشكل وجدان است، اخلاق است، تعهد است.

به گزارش پایگاه خبری 598، سوسن حسنی‌دخت مجری شبکه خبر در صفحه شخصی خود به هزینه‌های سنگین برخی از مدارس و همچنین بی‌اخلاقی های صورت گرفته در بدنه آموزش و پرورش اشاره کرد و نوشت: «آنچه را كه حق‌مان است و بر اساس قانون بايد رايگان داشته باشيم، حتي با پرداخت ميليون‌ها تومان از سفره معيشتي‌مان هم بدست نمي آوريم. عجب محنتي است وجود آموزش و پرورشي ضعيف و ناتوان از انجام ماموريتش. اينجا فقط مشكل پول نيست كه هميشه جيبشان خالي بوده. مشكل وجدان است، اخلاق است، تعهد است»

                     

این مجری صدا و سیما چندی پیش نیز ضمن اشاره به افزایش تعرفه ثبت‌نام و هزینه‌های جاری مدارس بیان داشت: «اگر برخي خانواده ها، فرزندانشان را در مدارس غير دولتي ثبت نام نكنند حتما آموزش و پرورش دچار مشكل كه چه عرض كنم، با اين وضع خدمات دهي، زمين گير مي شود. يعني بايد قدردان اين خانواده ها هم بود»

حسنی دخت همچنین به نابسمانی وضعیت اقتصادی کشور اشاره می‌کند و می‌نویسد: «آنچنان راحت از افزايش‌هاي ميليوني هزینه‌ها صحبت مي شود انگار كه درآمدها چه افزايش چشمگيري داشته. انگار كه توليد و اقتصاد رونق قابل توجهي يافته!!»

"عدم بهبود کیفیت زندگی" موضوع دیگری‌ست که مجری شبکه خبر به آن اشاره می‌کند، به گفته وی: «تعيين افزايش درآمد كارمندان و كارگران هر سال با جنجال و دعوا و كلي بگير و ببند، به قدر ناچيزي انجام مي شود كه آن هم در واقع از اين جيب به آن جيب دولتها است. تنها اتفاقي كه بعد از مختصر افزايش حقوق ها نمي افتد بهبود كيفيت زندگي است»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها