کد خبر: ۴۴۳۴۱۳
زمان انتشار: ۰۲:۱۶     ۱۵ تير ۱۳۹۷
به گزارش 598 ، اميرعباس تقي پور، مشاور مديرعامل و مديرکل روابط عمومي سازمان تامين اجتماعي طی مطلبی در واکنش به حاشيه‌سازي اخير برنامه تلويزيوني 20:30 " نوشت :

"سه شنبه شب 12 تيرماه 97 برنامه تلويزيوني 20:30 گزارشي يکي دو دقيقه‌اي پخش کرد از يک نشست 4-3 ساعته در سازمان تامين اجتماعي.

گزارش کوتاه مربوط بود به سخنان بنده به عنوان مدير کل روابط‌عمومي سازمان که در آن از خبرنگاران محترم حاضر درخواست کرده بودم به نکته‌اي که ارتباط مستقيمي با موضوع اصلي نشست يعني «معرفي ابعاد توسعه فناوري‌هاي ارتباطي و اطلاعاتي در سازمان تامين اجتماعي» ندارد؛ نپردازند (هرچند آن موضوع درباره نقش و کارکرد شرکت بازرگاني در کمک به حفظ دارايي بيمه‌شدگان تامين اجتماعي، در جاي خود ارزش بحث و گفت‌وگوي کارشناسي دارد).

در واقع سخن من تقاضاي مستقيم و صادقانه از خبرنگاران حاضر بود که جذابيت خبر "شرکت بازرگاني"، مسائل کلان ديگري را که به زندگي روزانه مردم و ميليون‌ها بيمه شده مربوط است تحت الشعاع قرار ندهد...، اما برنامه سازان 20:30 ترجيح دادند برخلاف همکارانشان در ديگر شبکه‌هاي تلويزيوني، صرفاً همين توضيح و اشاره مستقيم مرا، با زدن سرو ته موضوع اصلي پخش کنند تا شايد اين نتيجه را بگيرند که عده‌اي (لاجرم از منسوبان دستگاه‌هاي اجرايي) مخالف شفافيت و آزادي در پخش اطلاعات هستند، ولي 20:30خير!

اين که سيماي جمهوري اسلامي ايران تلاش کند تا با تمرکز بر کاستي‌ها و کمبودهاي دستگاه‌هاي اجرايي و مشکلات مردم، گام‌هاي مشخصي به سمت بازسازي چهره اين رسانه سراسري بردارد به جاي خود ارزشمند است، اما به شرط آن که در اين مسير با صداقت و رعايت امانت و چند سويگي گام بردارد.

با گفتن " لا اله" و نگفتن "الا الله" نمي توان اعتماد سازي کرد. دستکم با دستمال آلوده نبايد انتظار تميز شدن شيشه‌هاي غبار گرفته را داشت".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها