أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۵۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۷ تير ۱۳۹۷
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در واکنش به بازرسی آژانس اتمی از دانشگاه علم و صنعت گفت: بازرسی آژانس از دانشگاه ایرانی ضمن بی احترامی به کرامت دانشمندان و استادان دانشگاه موجب وهن ساحت علم و دانش و نوعی آپارتاید علمی است.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در واکنش به بازرسی آژانس اتمی از دانشگاه علم و صنعت گفت: بازرسی آژانس از دانشگاه بیانگر سیاستگذاری ایدئولوژیکی علم در غرب و نشانه آپارتاید علمی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به سوابق نامطلوب آژانس در افشای اطلاعات دانشمندان ایرانی اظهار داشت: اقدام آژانس در بازرسی از دانشگاه ایرانی به ما می‌آموزد باید حفاظت از دانشمندان ایرانی را بخاطر فروش اطلاعات آژانس به گروه‌های تروریستی و آدمکش را افزایش دهیم.

زارعی تصریح کرد:  علاوه بر این آموزه این موضوع نشانه این است که سیاستگذاری علم در تمدن غربی کاملاً روندی ایدئولوژیک داشته و ادعای بی طرفی علم، ادعایی واهی و تخیّلی در بین جریان شبه روشنفکری وطنی است زیرا بازرسی آژانس از دانشگاه ایرانی ضمن بی احترامی به کرامت دانشمندان و استادان دانشگاه موجب وهن ساحت علم و دانش و نوعی آپارتاید علمی است.

زارعی در خاتمه گفت: از دولت و وزارتخانه های ذیربط برای این بی حرمتی به نهاد علم و دانشمندان در کشور می‌خواهیم که توضیح دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها