أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۶۱۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
پس از ۷۰ روز نوبت دانه درشت‌ها رسید؛
وحید مظلومین و ۴ متهم دیگر پرونده اخلال در نظام ارزی کشور به دادگاه منتقل شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سرانجام پس از محاکمه تعدادی از متهمان خرد و غیرکلان نوبت محاکمه عوامل دانه درشت اخلال در بازار ارز و سکه رسید.

به این ترتیب امروز حمید مظلومین و ۴ متهم دیگر که یکی از آنها پسر مظلومین است به دادگاه انقلاب تهران منتقل شدند.

قرار است حجت الاسلام سید احمد زرگر مظلومین و ۴ همدست وی را در شعبه دوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی محاکمه کند.

حمید مظلومین همان فردی است که در تاریخ ۱۴ تیرماه از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر دستگیری وی منتشر شد و به او لقب سلطان سکه داده شد.

لقب سلطان سکه از آن جهت به مظلومین داده شد که به گفته سردار رحیمی وی گردش حسابی به ارزش خرید دو تن سکه داشته است.

همچنین مشخص شد مظلومین همان فردی است که در سال های ۹۰ و ۹۱ هم در جریان اخلال در بازار ارز و سکه دستگیر شده و حتی به اتهام افساد فی الارض برایش پرونده صادر شده بوده است.

هرچند در آن زمان مظلومین موفق می‌شود با هماهنگی های انجام گرفته با وزارت اطلاعات و بانک مرکزی از اتهامات خود رهایی یابد و خود را عامل بانک مرکزی جا بزند.

حال باید دید در جریان رسیدگی به پرونده فعلی مظلومین که این بار هم وی به اتهام افساد فی الارض مجرم شناخته شده است دادگاه چه حکمی برای وی صادر خواهد کرد.

گفته می‌شود بر اساس بررسی‌های صورت گرفته باند وحید مظلومین ۱۷۰ هزار تراکنش مالی در قالب ۲۱۹ فقره حساب انجام داده‌اند که رقم این تراکنش‌ها بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها