يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۵۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۷ آبان ۱۳۹۷
پلیس دانمارک طی بیانیه ای اعلام کرد، سه تن از عاملان حمله تروریستی اهواز را بازداشت کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نیویورک تایمز، پلیس دانمارک سه تن از اعضای گروهک تروریستی (الاحوازیه) را به اتهام دست داشتن در حمله تروریستی در شهر اهواز بازداشت کرد.
 
حمله تروریستی در شهر اهواز صبح روز شنبه 31 شهریور 1397 در جریان مراسم رژه نظامی نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس روی داد که منجر به کشته شدن 25 نفر شد.
 
وزیر خارجه دانمارک پس از وقوع این حمله با محکوم کردن آن، گفته بود در صورتی که عاملان این حمله ارتباطی با دانمارک داشته باشند، برای آن‌ها تبعاتی خواهد داشت.
 
به گفته سخنگوی پلیس دانمارک، طبق قوانین این کشور، بازداشت شدگان به پرداخت جریمه و یا حبس بالای دو سال محکوم خواهند شد.
 
به گفته کیرک گارد سخنگوی پلیس، هر سه فرد بازداشت شده از اعضای گروه الاحوازیه می‌باشند که با حمله تروریستی خود در شهر اهواز منجر به کشت وزخمی شدن تعداد زیادی از مردم بی‌گناه شدند.
 
ایران این رویداد را که منجر به کشته و زخمی شدن نظامیان و مردم عادی شد حمله تروریستی معرفی کرد.
 
شورای امنیت سازمان ملل متحد، وزارت امور خارجه آمریکا، سوریه، پاکستان و رئیسان جمهور روسیه، افغانستان و برخی کشورهای دیگر و نهادها و شخصیت‌های سیاسی نیز ضمن تروریستی دانستن این حمله آن را به ‌شدت محکوم کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها