کد خبر: ۴۴۸۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
جمعه  گذشته در محل سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی تراکتور سازی جلسه ای با عنوان  هم اندیشی با حضور هواداران این تیم برگزار شد .
این جلسه در شرایطی آغاز شد که  قبل از شروع مراسم ودر هنگام ورود امیر قلعه نویی هواداران حاضرضمن استقبال گرم با شعار" سردار یادت باشه امیر باید باشه " بنوعی خواستار تمدید قرار داد با این مربی شدند .

در این نشست دکتر پزشکیان ودکتر منادی از نمایندگان مجلس که برای دور جدید نمایندگی نیز انتخاب شده اند در سخنان کوتاهی ضمن اشاره به پیگیری و حمایت هایشان از باشگاه تراکتور سازی ، اعلام کردند که بخاط کسب تجربه بیشتر نسبت به دور اول نمایندگی شان از حمایت ها وپشتیبانی های بیشتری به همراه سایر نمایندگان از این تیم بعمل خواهند آورد  ودر مقابل توهین های قومیتی که در بعضی جاها نسبت به هواداران این تیم صورت می گیرد اقدامات جدی صورت خواهند داد.

جعفری:جدایی من شایعه دسیسه چین هاست!
 در ادامه سردار جعفری مدیر عامل این باشگاه ضمن رد شایعات تغییرات مدیریتی ، عنوان کرد که این مطالبی که مطرح می شود دقیقا سال گذشته نیز همین زمانها عده ای خاص برای رسیدن به اهداف خود وایجاد حاشیه مطرح می کردند ، جعفری گفت : اینکه می گویند جعفری می رود آجرلو می آید ، اینها همان دسیسه های است که در سال گذشته هم بود ولی دیدید که ما بکار خود ادامه دادیم و ما برای سال آینده برنامه های خودرا تدوین کرده ایم و با جذب اسپانسر های خوب شرایط مان از این هم بهتر خواهد شد . شما از واگذاری سهام باشگاه به موسسات بومی حمایت کنید تا ما بتوانیم با موسسات مالی دیگری هم وارد مذارکره شویم .

 جعفری در ادامه به بحث انتخابات فدراسیون فوتبال پرداخت وگفت : تغییرات در هیات رئیسه به نفع شهرستانی ها بود ودر واقع آنها در این پست ها قرار گرفتند ، در مورد کمیته داوران هم تغییراتی صورت خواهد گرفت که امید وارم مثبت باشد .
 وی در مورد محرومیت توزی روریگو هم که در بازی با صبای قم از روی نیمکت اخراج ویک جلسه محرومیت را کشیده بود و بعد از گذشت هشت هفته دوباره محرومیتی ابلا غ شده هم گفت که از فدراسیون پیگیر این قضیه بوده ایم و از طرف باشگاه به فدراسیون مراجعه وامیدواری زیادی داریم که این هم حل شود.

قلعه نویی:تبریز خاطره بزرگ من است
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتور سازی بعنوان آخرین سخنران رشته کلام را بدست گرفت وضمن تشکر از حاضرین وتاکید بر این موضوع که حضور در تبریز را جزء بهترین خاطرات زندگی 32 ساله ورزشی خود می داند گفت : من ادم رک گویی هستم واگر زبانم هم تلخی به همراه داشته باشد از این بابت عذر خواهی می کنم ، واقعیت اینست که ما در سال دوم می توانیم نتیجه کار با یک تیم را ببینیم ومحصول آنرا بدست آوریم .من دنبال تیمی هستم که حداقل 3 سال تاریخ مصرف داشته باشد . با یک فصل فوتبالی نمی توان کارنامه یک مربی را مورد ارزیابی قرار داد ولی این هم باید مورد نظر باشد من تیمی می خواهم که مثل مردمش بزرگ باشد ، تیمی باشد در حد واندازه شخصیت این مردم بزرگوار...
من صرفا برای نتیجه گیری یک فصل نیامده ام وبیشتر از نظر اثر گذاری کارم را شروع کرده ام که دیدید در شروع کار هدف ما پالایش و اصلاح اخلاق و رفتار بازیکنان بود و در اینکار هم خدا را شکر خوب پیش رفتیم ومشکلات را از پیش رو برداشتیم .
او گفت :  8 هفته سرنوشت ساز را ما پیش رو داریم امید وارم با حمایت شما در بهترین شرایط این بازی های باقی مانده را برگزار کنیم تا به اهداف خود رسیده ودل مردم را شاد کنیم . من در همین جمع شما اعلام می کنم اگردر فصل گذشته از نظر بحث مالی گفتگو های را داشتم بخاطر شما مردم برای فصل بعد هیچگونه بحث مالی را هم نخواهم داشت فقط امکانات والزاماتی که عرض کردم باید مهیا شود تا تیمی که شما مردم لیاقت آنرا دارید را شاهد باشیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها