کد خبر: ۴۴۸۹۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۷
معاون اجتماعی فرماندهی ویژه غرب استان تهران از دستگیری شرور اسلامشهری خبر داد و گفت: این فرد با اقدام به موقع پلیس و تیراندازی زمین‌گیر شد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ مهدی سرپناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: این فرد خاطی که متهم به عربده‌کشی و فحاشی است با تلاش مأموران نیروی انتظامی غرب استان تهران دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: این فرد با ایجاد مزاحمت برای مردم در جامعه ترس و وحشت ایجاد می‌کرد.

وی افزود: در پی ارسال گزارشی مبنی بر درگیری دو نفر در خیابان‌های منتهی به امامزاده عقیل(ع) بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

سرپناه تأکید کرد: با حضور به موقع پلیس در صحنه درگیری جوانی 20 ساله‌ای که با در دست داشتن چاقو،عربده‌کشی و فحاشی می کرد مشاهده شد.

وی گفت: این شرور به محض مشاهده پلیس پس از حمله به یکی از ماموران، به خودروی پلیس آسیب زده و به سمت مامور حمله‌ور شد که در همین حین، مامور انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح برای کنترل فرد مهاجم، ابتدا دو تیر هوایی شیلک کرد.

این مسوول انتظامی افزود: در این راستا مامور انتظامی پس از آن که با شلیک دو تیر هوایی موفق به منصرف کردن فرد مهاجم نشد لیکن در راستای دفاع از خود و اموال سازمانی با تیراندازی به سمت پای فرد مهاجم و مجروح کردن وی، موفق به دستگیری این فرد شرور شد.

به گفته سرپناه، این فرد شرور هم‌اکنون در بیمارستانی در شهرستان اسلامشهر بستری است و حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها