کد خبر: ۴۵۰۲۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
سخنگوي طراحان سوال از رئيس جمهور با اشاره به بيانيه 7 تن از نمايندگان تهران براي تغيير نحوه بررسي سوال از رييس جمهور گفت: به اعتقاد من نظر نمايندگان صادركننده بيانيه‌ مبني بر تغيير نحوه سوال از رييس جمهور بيشتر رنگ و بوي انتخاباتي براي دور دوم انتخابات تهران دارد.

مصطفي رضاحسيني قطب‌آبادي نماينده مردم شهر بابك در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد بيانيه 7 تن از نمايندگان تهران مبني بر تغيير نحوه بررسي سوال از رئيس جمهور در صحن علني مجلس گفت:‌ اعتقاد ما بر اين است كه مجلس بنابر سوگندي كه خورده بايد رسالت خود را انجام دهد كه سوال از وزرا و رئيس جمهور در خصوص تخلفات‌شان نيز يكي از اين وظايف است.

وي در ادامه با بيان اينكه اين وظيفه مجلس است كه به نمايندگي از مردم در دفاع از حقوق مردم و حفظ مصالح كشور و نظام از رئيس جمهور سوال كند، افزود: ما اين كار را انجام داديم و رئيس جمهور چهارشنبه (24 اسفندماه) در صحن علني مجلس حضور خواهد يافت.

سخنگوي طراحان سوال از رئيس جمهور با بيان اينكه طرح چنين موضوعي منطقي به نظر نمي‌رسد مگر آنكه وعده وعيدهايي صورت گرفته باشد، گفت:‌ به گمان من كساني كه تلاش مي‌كنند طرح سوال از رئيس جمهور مطرح نشود به نوعي به فكر انتخابات بعدي خود هستند و تلاش دارند كه توافق دوطرفه‌اي با دولت داشته باشند، دولت به آنها كمك كند، آنها هم به دولت كمك كنند و الا چنين موضوعي منطقي به نظر نمي‌رسد.

نماينده مردم شهر بابك با ذكر اين مطلب كه نمايندگان نمي‌توانند طرح سئوال ساير نمايندگان را به اين شكل باطل كنند، اظهار داشت: 7 تن از نمايندگان كه در خواست تغيير نحوه بررسي سوال از رئيس جمهور را در صحن علني دارند تنها خواسته و نظر خود را مطرح كردند و چنين نيست كه نمايندگان ديگري بتوانند طرح سوال ساير نمايندگان را به اين شكل باطل كنند.

 

***علي مطهري سخنگوي طراحان سوال از رئيس جمهور در صحن علني خواهد بود

سخنگوي طراحان سوال از رئيس جمهور با بيان اينكه سوال‌كننده از رئيس جمهور در صحن علني تنها 15 دقيقه وقت دارد گفت: نظر بنده به عنوان سخنگوي طراحان اين است كه علي مطهري به عنوان ليدر طراحان در اين جلسه صحبت كنند چرا كه اگر سخنگو يك نفر باشد رئيس جمهور نيز در پاسخ دادن منسجم‌تر پاسخ مي‌دهند.

رضاحسيني در ادامه گفت: مجلس با سوال از رييس جمهور در نزد افكار عمومي جامعه و نظام  به رئيس جمهور تذكر مي‌دهد كه بايستي به قانون احترام بگذارد و اين جلسه قطعا به معناي استيضاح نخواهد بود لذا تعجب من از اين است كه چرا دولت زير بار اين قضيه نمي‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها