أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۶۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۳۰ دی ۱۳۹۷
پسر خوئینی‌ها افشا کرد:
پس از چند روز توهین و انتقاد خاندان هاشمی رفسنجانی، به موسوی خوینی ها به علت انتقادات و بیان عملکرد آیت الله هاشمی، اینک معلوم شده است که این مصاحبه با هماهنگی یاسر هاشمی منتشر شده است!
به گزارش پایگاه 598، پس از چند روز توهین و انتقاد خاندان هاشمی رفسنجانی، به موسوی خوینی ها به علت انتقادات و بیان عملکرد آیت الله هاشمی، اینک معلوم شده است که این مصاحبه با هماهنگی یاسر هاشمی منتشر شده است!

به گزارش جهان نيوز، فرزند موسوي خوئيني تصميم گرفته در يادداشتي كه در اختيار «جماران» گذاشته لب به شكايت بگشايد و در مورد روند انجام اين گفت‌وگو توضيح دهد.

فرزند موسوي‌خوئيني از نقش «ياسر هاشمي» در روند انجام اين مصاحبه با دبيركل مجمع روحانيون گفته كه به قول او در «انزواي رسانه‌اي و خاموشي» است.

به گفته فرزند موسوي‌خوئيني ماه‌ها پيش ياسر هاشمي از پدرش خواسته تا براي درج در ويژه نامه سالگرد آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني مصاحبه‌اي انجام دهد. موسوي‌خوئيني هم در پاسخ مي‌گويد كه او در دوران مدير مسوولي روزنامه «سلام» از منتقدان جدي آيت‌الله هاشمي در دهه 70 بوده و تلويحا اشاره مي‌كند كه او انتخاب مناسبي براي انجام مصاحبه يادبود نيست. در نهايت اما اين مصاحبه انجام مي‌شود.

او همچنين توضيح داده پدرش اصرار داشته مصاحبه‌هاي انتقادي براي درگذشتگان معمولا بيهوده خواهد بود و به محاق مي‌روند اما دست‌اندركاران اين ويژه‌نامه اصرار مي‌كنند كه مي‌خواهند مصاحبه‌اي چالشي داشته‌باشند.

پسر موسوي‌خوئيني در بند ديگري از يادداشت گلايه كرده كه توقع داشته‌اند فرزندان و دست‌اندركاران مراسم بزرگداشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني از انتشار مطالبي كه خلاف حرمت ايشان است جلوگيري كنند كه اين اتفاق نمي‌افتد و البته گلايه ديگري دارد كه چرا خانواده هاشمي كه با اهتمام آنها اين مصاحبه انجام شده، مطالبي منتشر كردند كه منجر به بي‌حرمتي به راوي شده است. او مشخصا از محمد هاشمي و فاطمه هاشمي نام برده ‌است.

به گفته حسين موسوي‌خوئيني در حالي كه پدرش منتظر بوده تا پس از برگزاري مراسم گراميداشت ياد آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني ويژه‌نامه به دستش برسد، اين مصاحبه در خبرگزاري ايرنا منتشر مي‌شود. پس از آن هم در 26 دي نسخه‌اي از ويژه‌نامه را براي موسوي‌خوئيني مي‌فرستند و مشخص مي‌شود به صلاحديد ياسر هاشمي متن كامل در ايرنا و يك سوم آن در ويژه‌نامه منتشر شده‌ است.

پسر موسوی خوئینی ها در پایان یادداشت خود نیز آورده است: " در نوبت پيشين و در پي تخطئه‌ بخش‌هايي از خاطرات مرحوم هاشمي‌رفسنجاني از سوي پدرم، برخي علاقه‌مندانِ ازراه‌رسيده، براي تحقق خواست قلبي و ديرينشان خيز برداشته بودند که با هوشياري و برخورد سنجيده‌ «دفتر نشر معارف انقلاب» خنثي شد. اين‌بار نيز انتظار مي‌رفت فرزندان - که بايد در حفظ حرمت و اعتبار نام آقاي هاشمي، پيشگام و غيورتر از بيگانگان باشند - قرارومدار خود را کتمان نکنند و از امانت‌داري در مصاحبه‌اي که براي اهداف خودشان انجام داده بودند، تن نزنند. درحالي‌که پاسخ‌گويي را به کساني وا گذاشته‌‌اند که اگر معرفي و توصيه‌ خانواده‌ آيت‌الله هاشمي نبود، مانند گذشته راهي به حريم صحبتِ پدرم نمي‌يافتند. باري با توجه به تسابق برادر و دختر آيت‌الله هاشمي در بي‌حرمتي به مدعوّ، و با توجه به سلب مسئوليت خانواده از کارهاي خواهرشان؛ پدرم راضي به مشقّت يادگاران آن بزرگ نشدند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها