کد خبر: ۴۵۲۰۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
استاندار قم مطرح كرد:
استاندار قم با بيان اينكه بخشي از مشكلات واحدهاي صنعتي فرااستاني است گفت: اين مشكلات به صورت جدي از دستگاه هاي ملي مورد پيگيري قرار خواهند گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي استانداري قم دكتر بهرام سرمست استاندار قم پيش از ظهر امروز به همراه اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان قم از سه واحد صنعتي توليد ديوار پيش ساخته، توليد مواد اوليه صنايع پتروشيمي و نيز توليد لوازم خانگي واقع در شهرك صنعتي محمودآباد بازديد نمود.
استاندار قم سپس در جلسه ي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان قم كه در اين شهرك برگزار شد، طي سخناني سياست مجموعه ي دستگاه هاي دولتي در استان قم را حمايت از واحدهاي صنعتي دانست.
دکتر سرمست با بيان اينكه بخش قابل توجهي از مشكلات بخش هاي توليدي فرااستاني و بعضا فراملي است افزود: مديران استاني در رابطه با چنين مواردي موظف به انتقال موانع موجود به مسئولان ملي و نيز پيگيري جهت حصول نتيجه هستند.
وي بخش خصوصي را بهترين مشاور دولت براي حل مشكلات دانست و افزود: توليدكنندگان از نزديك با موانع دست به گريبان هستند و بهترين پيشنهادات را ايشان مي توانند در راستاي برطرف نمودن مشكلات ارائه بدهند.
نماينده عالي دولت در استان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به كالاهاي توليدي استان اظهار داشت: مسئولان بايستي با حمايت از واحدهاي صادركننده، زمينه ي بهبود شرايط استان قم در بخش صادرات محصولات غيرنفتي را فراهم نمايند.
دکتر سرمست همچنين ضمن قدرداني از بانك هاي حامي توليد در استان قم خاطرنشان كرد: همه ي بانك هاي عامل دولتي و خصوصي موظف به همراهي مديريت عالي استان در راستاي تقويت توليد هستند.
استاندار قم در بخش پاياني سخنان خود بر فعاليت جدي تر شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي براي بررسي مشكلات توليد و صادرات در استان قم تاكيد كرد.
شايان ذكر است اين جلسه 27 مصوبه در زمينه رفع موانع توليد و نيز مصوباتي در راستاي توسعه ي شهرك صنعتي محمودآباد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها