يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۸۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد هنگام تذکر ماموران گشت امنیت اخلاقی به بانوان بدحجاب، تعدادی از شهروندان نیز به محل این رویداد می آیند و با ماموران درگیر می شوند؛ در این فیلم صدای شلیک هوایی نیز به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه 598، ایرنا نوشت: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد هنگام تذکر ماموران گشت امنیت اخلاقی به بانوان بدحجاب، تعدادی از شهروندان(شهروند نما) نیز به محل این رویداد می آیند و با ماموران درگیر می شوند؛ در این فیلم صدای شلیک هوایی نیز به گوش می رسد.

در این فیلم یک دقیقه ای که با گوشی تلفن همراه گرفته شده، شهروندی می گوید که در نتیجه درگیری بین برخی شهروندان با عوامل انتظامی، درِ خودرو ون از جا کنده می شود.

به دنبال این موضوع و در تماس با مسئولان واحد اطلاع رسانی پلیس پایتخت، این رویداد مورد تایید قرار گرفت و زمان آن را دیشب (جمعه شب) اعلام شد.

یکی از متولیان انتظامی توضیح داد: ماموران گشت امنیت اخلاقی به 2 خانم جوان که پوشش و حجاب مناسبی نداشتند تذکر دادند که بعد از چند دقیقه تعدادی از شهروندان دور آنان جمع شدند تا مانع انتقال آن 2 خانم شوند.

به گفته وی در این میان چند جوان در کار پلیس اخلال ایجاد کردند و ماموران نیز برای متفرق کردن افراد، مجبور به شلیک هوایی شدند.

وی همچنین کنده شدن در خودرو ون را نیز تایید کرد و توضیح داد: با پیاده شدن دو خانم از خودرو، مردم نیز متفرق شدند و موضوع خاتمه پیدا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
۲
۰
با این اوضاعی که میبینیم شک نکنید که تابستان سال آینده دختران بدون حجاب در خیابان تردد خواهند کرد و هیچکس هم جرات حرف زدن نخواهد داشت کما اینکه الآن هم همینگونه است . خدا لعنت کند بانیان این وضع را که به خون شهدا خیانت میکنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها