أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۹۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
واعظی گفت: امروز که دشمنان تحریم را به ما تحمیل کرده اند باید به آنها ثابت کنیم که نه تنها با تحریم تسلیم نمی شویم، بلکه مقاوم تر نیز خواهیم شد.
به گزارش پایگاه 598، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که روی پای خود ایستاد و با تلاش همگانی مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر نهاده است، افزود: باید تجربیات خود را به نسل جوان انتقال داده و امیدوارم در این شرایط با تقویت همدلی مردم مسئولان و همه احزاب و نهادهای مختلف بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز هیچ کس نمی تواند ادعا کند که بدون کمک مردم، می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم، گفت: باید میان همه بخش های اداره کشور همدلی بوجود آوریم تا بتوانیم از گردنه تحریمهای دشمن عبور کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن تصور می کند که با اعمال سخت ترین تحریم ها و فشارها می تواند ملت ایران را از پای در آورده و تسلیم کند، گفت: ملت ایران نشان داده که در برابر خواست دشمن و شناخت اهداف آن، مقاوم تر شده و در برابر دشمنان خواهد ایستاد.

واعظی با اشاره به بیان ابتکارات فراوان در نشست با فعالان اقتصادی برای توسعه صادرات، اشتغال و دورزدن تحریم ها از سوی فعالان اقتصادی استان هرمزگان، گفت: ما هیچ گاه به استقبال تحریم نمی رویم، اما امروز که دشمنان تحریم را به ما تحمیل کرده اند باید به آنها ثابت کنیم که نه تنها با تحریم تسلیم نمی شویم، بلکه مقاوم تر نیز خواهیم شد.

به گزارش جهان نيوز، هرچند باید رویکرد امروز دولتمردان را به فال نیگ گرفت اما در عین حال نمی توان بیش از 50 تهمت رئیس جمهور به منتقدان خصوصا «کاسبان تحریم» و همچنین جملاتی نظیر این سخن رئیس جمهور در خرداد 94 را هم از یاد برد: «اینکه می گوییم تحریم ظالمانه باید از بین برود بعضی ها چشم هایشان را زیاد نچرخانند! تحریم های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید. تا مسئله محیط زیست حل سود. تا اشتغال جوانان حل شود. تا صنعت جامعه حل شود. تا آب خوردن مردم حل شود. تا منابع آبی زیاد شود. تا بانک های ما احیا شود... »
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها