کد خبر: ۴۵۳۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
شوراي عالي خانه هنرمندان ايران صبح امروز ـ 21 اسفند ماه ـ با حضور كليه اعضا و مشاوران عالي اين شورا در تالار استاد اميرخاني اين خانه تشكيل جلسه داد.

به گزارش ايسنا، غلامحسين اميرخاني ـ رئيس شوراي عالي خانه هنرمندان ايران ـ با اشاره به جايگاه فرهنگي اين خانه در عرصه فرهنگ جامعه، حضور عزت الله انتظامي را در جلسات شوراي عالي به فال نيك گرفت و آن را نشانه اي از اتفاق نظر هنرمندان پيشكسوت و جوان كشور در توسعه فرهنگي و هنري كشور دانست.

اميرخاني وجود بزرگاني چون انتظامي را بركت هنر كشور ارزيابي و اظهار اميدواري كرد كه در خانه هنرمندان بتواند همچنان به عنوان نماينده اقشار و اصناف مختلف هنري كشور وظايف و رسالت مهم خود را به انجام برساند.

رئيس شوراي عالي خانه هنرمندان همچنين اقدامات صورت گرفته در چند ماه گذشته را مثبت ارزيابي كرد و از اعضاي شوراي عالي و مديريت اين خانه خواست با جديت بيشتر در تحقق اهداف اين خانه و سياست هاي مطابق با اساسنامه آن بكوشند.

در ادامه اين جلسه، عزت الله انتظامي به بيان ديدگاه هاي خود درباره خانه هنرمندان پرداخت و اين خانه را مأمني براي هنرمندان كشور دانست.

انتظامي از خانه هنرمندان ايران به عنوان جايگاهي كه سال هاي سال عاشقانه در آن حضور داشته، ياد كرد و اظهار اميدواري كرد كه خانه هنرمندان ايران و ساير نهادهاي فرهنگي و هنري كشور توجه بيشتري نسبت به هنرمندان بازنشسته و پيشكسوت و كساني كه نيازمند توجه بيشتر مسئولان و هنرمندان هستند، باشند.

محمدهادي ايازي، معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران و عضو شوراي عالي خانه هنرمندان ايران نيز بر عزم شهرداري تهران براي توسعه فضاي فرهنگي هنري و نيز توجه جدي تر به مسائل معيشتي هنرمندان تأكيد كرد و گفت: شهرداري تهران قطعا همچون گذشته حمايت هاي خود را نسبت به خانه هنرمندان ايران در ساير اصناف هنري ادامه داده و از الگوي اين خانه براي ايجاد خانه هاي ديگر در عرصه هاي علمي و فرهنگي استفاده خواهد كرد.

در اين جلسه برنامه هاي سال جاري و برنامه هاي سال آتي خانه هنرمندان ايران مورد ارزيابي و بحث و بررسي قرار گرفت. همچنين ضمن تبريك به اصغر فرهادي براي كسب جايزه اسكار مقرر شد كه طي مراسمي مناسب و در شأن وي از كليه عوامل و دست اندركاران فيلم «جدايي نادر از سيمين» تجليل شود.

به گزارش ايسنا، عزت االله انتظامي چندي قبل از شوراي عالي خانه هنرمندان ايران استعفاء داده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها