أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۳۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با جعل عنوان و به بهانه ویزیت جمعی، توانسته بود اعتماد چند پزشک را جلب کرده و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از حساب آن‌ها برداشت کند، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ "حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان" بیان کرد: در پی شکایت تعداد پزشک یکی از کلینیک‌های تخصصی دندان پزشکی مبنی بر اینکه فردی به بهانه ویزیت جمعی، آن‌ها را فریب داده و به پای دستگاه عابربانک فراخوانده و با این ترفند مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از حساب‌های بانکی آن‌ها برداشت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ حسین زاده افزود: کارشناسان پس از انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی و اقدامات فنی و تخصصی، در نهایت موفق شدند محل سکونت متهم این پرونده را در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اظهارات مالباختگان و اطلاعات به دست آمده حاکی از آن بود که متهم مذکور با استفاده از چند خط تلفن همراه و همچنین با جعل عنوان، خود را نماینده یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده و به بهانه ارائه خدمات درمانی برای کارکنان آن ارگان از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است.

 
سرهنگ حسین زاده در پایان تصریح کرد: همه شهروندان باید این نکته بسیار مهم را مد نظر قرار دهند که برای واریز هرگونه وجه به حساب، فقط شماره ۱۶ رقمی کارت عابر بانک کفایت می‌کند و نیازی به حضور شخص در کنار دستگاه عابربانک و ارائه دیگر اطلاعات حساب بانکی اعم از رمز اول و دوم و cvv۲، و ... نمی‌باشد.

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها